50 cc motor arıyorum

Soru – Cevap BölümüCategory: Sorular50 cc motor arıyorum
Recep asked 2 sene ago

50 cc motor arıyorum. Motoru yükseltilmiş olursa iyi olur, Temiz sıfıra yakın olması tercihimdir, oynanmamış, kötü kullanılmamış, Fiyatı abartılmamiş olanlar fotoğraf ve bilgi bırakabilirler, veya yorumu aşağıya yapabilirler. iyi bayramlar

Subscribe
Bildir
2 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments

hello. topic for me thanks kelly

i found this web and i would to help you with evolution. i am from UAE ;D

Hi, Kelly

How can you help us?

99 Answers
Best Answer
Yüksel answered 2 sene ago

50 CC motor da İki kişi kullanım için aşağıdaki şıklardan hangisini tercih edersiniz?
Tavsiye ettiğiniz farklı bir model varsa  ekleyebilirsiniz?
Teşekkürler.

Motolux rossi

Yuki Gusto 50

Rks blader xr

SYM orbit 2

Küba x-boss

Arora capirossi

Rks sniper 59

Yuki enzo

Altai misk 50

Yuki legend

Src 50 cub

Motoran allegro

 

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Levent kucuk answered 2 sene ago

Haftabaşı 50 cc motor alıyorum, aklımda kuba var farklı önerisi olan var mı?

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
« Önceki 1 13 14 15
2 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments

hello. topic for me thanks kelly

i found this web and i would to help you with evolution. i am from UAE ;D

Hi, Kelly

How can you help us?