50 cc motor arıyorum

Soru – Cevap BölümüCategory: Sorular50 cc motor arıyorum
Recep asked 4 yıl ago

50 cc motor arıyorum. Motoru yükseltilmiş olursa iyi olur, Temiz sıfıra yakın olması tercihimdir, oynanmamış, kötü kullanılmamış, Fiyatı abartılmamiş olanlar fotoğraf ve bilgi bırakabilirler, veya yorumu aşağıya yapabilirler. iyi bayramlar

kellybiots replied 2 yıl ago

hello. topic for me thanks kelly

i found this web and i would to help you with evolution. i am from UAE ;D

motosiklet Staff replied 2 yıl ago

Hi, Kelly

How can you help us?

99 Answers
Best Answer
Yüksel answered 4 yıl ago

50 CC motor da İki kişi kullanım için aşağıdaki şıklardan hangisini tercih edersiniz?
Tavsiye ettiğiniz farklı bir model varsa  ekleyebilirsiniz?
Teşekkürler.

Motolux rossi

Yuki Gusto 50

Rks blader xr

SYM orbit 2

Küba x-boss

Arora capirossi

Rks sniper 59

Yuki enzo

Altai misk 50

Yuki legend

Src 50 cub

Motoran allegro

 

ilyasT answered 4 yıl ago

Selam birader, bende var tesadüf gördüm, google da çıkmış bizim gruba attılar. Moto Gusto rapid 50 CC var bin km de, temiz kullanılmış, istersen telefon at detay verebilirim. Oraya haftaya gelecem gösteririm.

Koca AHmet answered 4 yıl ago

Kral capella 50cc almak istiyorum, fikriniz nelerdir? Birde kullanan varsa tavsiye yazarsa sevinirim.

Mutlu answered 4 yıl ago

Rks sniper 50 al, kalite daha iyi ve özellikleri ile gidişi ile farkı çok.

Sukru answered 4 yıl ago

RKS Sniper özellikleri

Silindir Hacmi: 49.9 cc
Motor Tipi: 4 Zamanlı, Tek Silindir
Şanzıman: Yarı Otomatik
Maksimum Güç: 2.95 HP @ 8000 rpm
Maksimum Tork: 2.60 Nm @ 6000 rpm
Yakıt Sistemi: Karbüratör
Yakıt Tipi: Benzin

Ateşleme: C.D.I. Ateşleme
Soğutma: Hava Soğutmalı
Ön / Arka Fren: Kampana / Kampana
Ön Lastik: 2.50 – 17
Arka Lastik: 2.75 – 17
Dingil Mesafesi: 1230 mm.

Uzunluk: 1890 mm.
Genişlik: 675 mm.
Yükseklik: 1090 mm.
Boş Ağırlık: 95 kg.
Azami Yük: 245 kg.
Yakıt Tankı Kapasitesi: 3 lt.

remzi answered 4 yıl ago

RKS modellerini kendi sitesinden sipariş vermeni tavsiye ederim daha ucuza gelirler, baska sitelerde pahalı satıyorlar!

gurhan answered 4 yıl ago

Paket servis için istanbul’da dükkana 50 cc motor alıcam hangi motoru tavsıye edersiniz? 7000 tl limitim var.

motosiklet Staff answered 4 yıl ago

Genellikle kuba ege 50 kullanılıyor, honda activa değişmeyen motor ama fazla yakıyor diyorlar honda today ikinci el bulursan al, temizi zor bulumuyor ama var

Koca Sinan answered 4 yıl ago

Rks rico ve blazer modelleri var az yakar 50 cc motor için üzmez denen cinsten. Kullanan paketçiye motor dayanmaz, bunlar hem parça yönünden hemde model yönünden iş görür. Fazla harcamaz ve sorun çıkartmaz, para verdiğine değer.

Honda answered 4 yıl ago

Arora kasırga 50+50 tavsiye ederim kolay kolay sıkıntı çıkarmaz çekişi gidişi çok iyi, motolux rossi rs alabilirsin. 50 cc lik cup olabilir. tel jant olmasın ve lastikleri kesinlikle dublex e çevir.

motosiklet Staff replied 4 yıl ago

Tek kişi kullanacaksanız ve yapılı, kilolu değilseniz en iyi tercihlerden biridir Revival. Parça ve bakım ucuzdur.

motosiklet Staff answered 4 yıl ago

Altai Tank modelini araştırın çok dayanıklı diyorlar, paket servis için dizayn edilebiliyor. 15 yıl bir sıkıntı olmaz diyorlar bu motor için inanılmaz geliyor ama adamlar idaalı konuşuyor. Kırılacak dökülecek parçası yok, servis iyidir dediler. Aklınızda bulunsun.

burkaybb answered 4 yıl ago

Apachi Alfa al gerisini düşünme. Kesinlikle düşünmeden al dostum. özelliklerini karşılaştır anlarsın.

  1. Silindir Hacmi: 49 cc
  2. Max. Güç (HP):2.2/7500kw/(r/min)
  3. Max. Tork:2.9/6500N.m/(r/min)
  4. Ateşleme:EFI (ENJEKSİYONLU)
  1. Fren Tipi (Ön/Arka):Disk / Kampana
  2. Yakıt Tüketimi: <=2.0L/100km
  3. Lastik Ebatları:3,50-10
  4. Ölçüler U-G-Y (mm):1910*1100*1210

* Euro 4 Belgeli
* B Sınıfı Ehliyet ile Kullanılabilen Scooter
* Mtv Muaf
* Zorunlu Trafik Sigortasından Muaf

Burhanettin answered 4 yıl ago

İki kişi ile yokuşları kolayca çıkabileceğim 50cc motor var mı yardımcı olur musunuz? 20 cc motor 6000 tl bütçeye uygun olacakmış gibi düşünün.

motosiklet Staff answered 4 yıl ago

Üstte bir çok örnek var onlardan bakabilirsin ilk önce RKS ve ALTAI modellerini incele.

orcun ayhan answered 4 yıl ago

izmir 50 cc motosiklet arıyorum. İki kişi en az 70-80 km hıza ulaşabilen
6000-7500 TL ARASI motosiklet veren varsa alırım!
yprum veya link ekleyin ben bakarım, hayırlı bayramlar

Orcun answered 4 yıl ago

Herkesin bayramını kutlarım
50 CC motor alıcağım, ilk motorum olacak.
Aklımda bir kaç model var
1-Mondial revival 50
2- Mondial tab 50
3 Kuba trendy xc 50
Sizce hangisini almalıyım? Trendy ve revivali düşünüyorum fakat trendy sorunlu diyor bazıları, bazıları ise sorunsuz diyor arada kaldım. tab 50 ye çanta takılıyor ise onu da ekleyeceğim kesimler listesine. Aslında istediğim tatlı olsun, şirin olsun, sorunsuz olsun başını ağrıtmasın ve kaba olmasın. Önerebileceğiniz başka 50 CC ler varsa da yazarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim

motosiklet Staff answered 4 yıl ago

Selam orçun 50 cc motor kullanıcılarında yazılmış bir metin var oradaki soruyu buraya sormuşsun. Ok sensin veya değilsin. Ben kuba modelini beğeniyorum. Mondial tab alınabilr servis, bakım ucuzdur ve yolda sorun çıkartsa bile bakkal bile tamir eder diye düşünüyorum.
Bazı arkadaşlar bu motorlara 125cc kit takıyor, taktırıyor ve kullanıyor, 100cc motor kitte yetecektir. iyi sürüşler

Turhan answered 4 yıl ago

Sıfır km 50 cc arora kasırga aldım, ilk 500km bakımını yeni yaptırdım. rodaj bakımı kaç km de oluyor? bilgi istiyorum! teşekkürler

İzmirli answered 4 yıl ago

Motosiklet Revolt rs5 kitapçığındaki motor yağı önerileri ile Motorcraft yağı aynı, bu yağ motora koyulur mu? motor tamircisi castrol yağı tavsiye etti. ama Motorcraft yağ daha kaliteli gibi, sizce hangi yağ?

motosiklet Staff answered 4 yıl ago

Rodaj zaten 500 km’dir sen bakım yaptırmış isen sorunsuz kullanırsın. Ama motor ne zaman açılır dersen 2500 km’den sonra iyi verim almaya başlarsın, ama kullanımına bağlı, kötü kullanır bakımına dikkat etmezseniz motordan verim alamazsınız. İyi sürüşler

motosiklet Staff answered 4 yıl ago

Castrol iyi bir yağ değil bence motul daha öncede bunu onerdim, 8 yıldır sorunsuz motul ile motorunda mutluluk içinde yaşıyoruz.

1 2 3 5 Sonraki »
Your Answer

13 + 7 =