50 cc motor arıyorum

Soru – Cevap BölümüCategory: Sorular50 cc motor arıyorum
Recep asked 2 sene ago

50 cc motor arıyorum. Motoru yükseltilmiş olursa iyi olur, Temiz sıfıra yakın olması tercihimdir, oynanmamış, kötü kullanılmamış, Fiyatı abartılmamiş olanlar fotoğraf ve bilgi bırakabilirler, veya yorumu aşağıya yapabilirler. iyi bayramlar

Subscribe
Bildir
2 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments

hello. topic for me thanks kelly

i found this web and i would to help you with evolution. i am from UAE ;D

Hi, Kelly

How can you help us?

99 Answers
Best Answer
Yüksel answered 2 sene ago

50 CC motor da İki kişi kullanım için aşağıdaki şıklardan hangisini tercih edersiniz?
Tavsiye ettiğiniz farklı bir model varsa  ekleyebilirsiniz?
Teşekkürler.

Motolux rossi

Yuki Gusto 50

Rks blader xr

SYM orbit 2

Küba x-boss

Arora capirossi

Rks sniper 59

Yuki enzo

Altai misk 50

Yuki legend

Src 50 cub

Motoran allegro

 

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Koca Sinan answered 2 sene ago

Rks rico ve blazer modelleri var az yakar 50 cc motor için üzmez denen cinsten. Kullanan paketçiye motor dayanmaz, bunlar hem parça yönünden hemde model yönünden iş görür. Fazla harcamaz ve sorun çıkartmaz, para verdiğine değer.

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Honda answered 2 sene ago

Arora kasırga 50+50 tavsiye ederim kolay kolay sıkıntı çıkarmaz çekişi gidişi çok iyi, motolux rossi rs alabilirsin. 50 cc lik cup olabilir. tel jant olmasın ve lastikleri kesinlikle dublex e çevir.

Subscribe
Bildir
1 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments

Tek kişi kullanacaksanız ve yapılı, kilolu değilseniz en iyi tercihlerden biridir Revival. Parça ve bakım ucuzdur.

motosiklet Staff answered 2 sene ago

Altai Tank modelini araştırın çok dayanıklı diyorlar, paket servis için dizayn edilebiliyor. 15 yıl bir sıkıntı olmaz diyorlar bu motor için inanılmaz geliyor ama adamlar idaalı konuşuyor. Kırılacak dökülecek parçası yok, servis iyidir dediler. Aklınızda bulunsun.

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
burkaybb answered 2 sene ago

Apachi Alfa al gerisini düşünme. Kesinlikle düşünmeden al dostum. özelliklerini karşılaştır anlarsın.

  1. Silindir Hacmi: 49 cc
  2. Max. Güç (HP):2.2/7500kw/(r/min)
  3. Max. Tork:2.9/6500N.m/(r/min)
  4. Ateşleme:EFI (ENJEKSİYONLU)
  1. Fren Tipi (Ön/Arka):Disk / Kampana
  2. Yakıt Tüketimi: <=2.0L/100km
  3. Lastik Ebatları:3,50-10
  4. Ölçüler U-G-Y (mm):1910*1100*1210

* Euro 4 Belgeli
* B Sınıfı Ehliyet ile Kullanılabilen Scooter
* Mtv Muaf
* Zorunlu Trafik Sigortasından Muaf

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Burhanettin answered 2 sene ago

İki kişi ile yokuşları kolayca çıkabileceğim 50cc motor var mı yardımcı olur musunuz? 20 cc motor 6000 tl bütçeye uygun olacakmış gibi düşünün.

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
motosiklet Staff answered 2 sene ago

Üstte bir çok örnek var onlardan bakabilirsin ilk önce RKS ve ALTAI modellerini incele.

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
orcun ayhan answered 2 sene ago

izmir 50 cc motosiklet arıyorum. İki kişi en az 70-80 km hıza ulaşabilen
6000-7500 TL ARASI motosiklet veren varsa alırım!
yprum veya link ekleyin ben bakarım, hayırlı bayramlar

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
2 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments

hello. topic for me thanks kelly

i found this web and i would to help you with evolution. i am from UAE ;D

Hi, Kelly

How can you help us?