50 cc motor arıyorum

Soru – Cevap BölümüCategory: Sorular50 cc motor arıyorum
Recep asked 2 sene ago

50 cc motor arıyorum. Motoru yükseltilmiş olursa iyi olur, Temiz sıfıra yakın olması tercihimdir, oynanmamış, kötü kullanılmamış, Fiyatı abartılmamiş olanlar fotoğraf ve bilgi bırakabilirler, veya yorumu aşağıya yapabilirler. iyi bayramlar

Subscribe
Bildir
2 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments

hello. topic for me thanks kelly

i found this web and i would to help you with evolution. i am from UAE ;D

Hi, Kelly

How can you help us?

99 Answers
Best Answer
Yüksel answered 2 sene ago

50 CC motor da İki kişi kullanım için aşağıdaki şıklardan hangisini tercih edersiniz?
Tavsiye ettiğiniz farklı bir model varsa  ekleyebilirsiniz?
Teşekkürler.

Motolux rossi

Yuki Gusto 50

Rks blader xr

SYM orbit 2

Küba x-boss

Arora capirossi

Rks sniper 59

Yuki enzo

Altai misk 50

Yuki legend

Src 50 cub

Motoran allegro

 

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Orcun answered 2 sene ago

Herkesin bayramını kutlarım
50 CC motor alıcağım, ilk motorum olacak.
Aklımda bir kaç model var
1-Mondial revival 50
2- Mondial tab 50
3 Kuba trendy xc 50
Sizce hangisini almalıyım? Trendy ve revivali düşünüyorum fakat trendy sorunlu diyor bazıları, bazıları ise sorunsuz diyor arada kaldım. tab 50 ye çanta takılıyor ise onu da ekleyeceğim kesimler listesine. Aslında istediğim tatlı olsun, şirin olsun, sorunsuz olsun başını ağrıtmasın ve kaba olmasın. Önerebileceğiniz başka 50 CC ler varsa da yazarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
motosiklet Staff answered 2 sene ago

Selam orçun 50 cc motor kullanıcılarında yazılmış bir metin var oradaki soruyu buraya sormuşsun. Ok sensin veya değilsin. Ben kuba modelini beğeniyorum. Mondial tab alınabilr servis, bakım ucuzdur ve yolda sorun çıkartsa bile bakkal bile tamir eder diye düşünüyorum.
Bazı arkadaşlar bu motorlara 125cc kit takıyor, taktırıyor ve kullanıyor, 100cc motor kitte yetecektir. iyi sürüşler

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
Turhan answered 2 sene ago

Sıfır km 50 cc arora kasırga aldım, ilk 500km bakımını yeni yaptırdım. rodaj bakımı kaç km de oluyor? bilgi istiyorum! teşekkürler

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
İzmirli answered 2 sene ago

Motosiklet Revolt rs5 kitapçığındaki motor yağı önerileri ile Motorcraft yağı aynı, bu yağ motora koyulur mu? motor tamircisi castrol yağı tavsiye etti. ama Motorcraft yağ daha kaliteli gibi, sizce hangi yağ?

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
motosiklet Staff answered 2 sene ago

Rodaj zaten 500 km’dir sen bakım yaptırmış isen sorunsuz kullanırsın. Ama motor ne zaman açılır dersen 2500 km’den sonra iyi verim almaya başlarsın, ama kullanımına bağlı, kötü kullanır bakımına dikkat etmezseniz motordan verim alamazsınız. İyi sürüşler

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
motosiklet Staff answered 2 sene ago

Castrol iyi bir yağ değil bence motul daha öncede bunu onerdim, 8 yıldır sorunsuz motul ile motorunda mutluluk içinde yaşıyoruz.

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
ilker answered 2 sene ago

Merhaba citycoco için b ehliyet yeterli diyorlar. M ehliyet ile de kullanılabilir mi yoksa sadece b ehliyetle mi kullanılabilir?

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
2 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments

hello. topic for me thanks kelly

i found this web and i would to help you with evolution. i am from UAE ;D

Hi, Kelly

How can you help us?