tvs apache kullanıcıları

by Orhan
1 hafta ago
0 Views
Soru – Cevap BölümüCategory: TVStvs apache kullanıcıları
Orhan asked 1 hafta ago

Merhaba Apachi tvs 150 2014 model hava filtresi kirlenmisti yikadım 3 dakka kurutma makinesiyle kuruttum taktım sonra marş basiyor ama çalışmıyor. Sizce neden çalışmıyor bilen var mı?

5 Answers
Best Answer
Orhan answered 1 hafta ago

Aynen kardeşim büyük sorun olmadıkça kendimiz ustedinden gelebiliriz. Tekerimize taş deymesin kazasız belasız kardeşim Allah’a emanet olun 

motosiklet Staff answered 1 hafta ago

Hava alamıyordur, tam kurumamış olabilir biraz daha kurutup deneyin, banada oldu.

Halluk answered 1 hafta ago

Hava karışımını tam alamıyor demek ki, içi kurumamış olabilir. Akü sorunu var mıydı, başka değişiklik yaptınız mı? Motorun tamamını yıkadınız mı?

Orhan answered 1 hafta ago

2 nizede çok teşekkür ederim sorundan anlamissiniz bende bu sabah uyanır uyanmaz gittim çalıştırmaya çalışmadı hava filtresini cikardim kusursuz çalıştı filtre hala islakmis kurulmamış kurumaya bıraktım şuan sorun yok 🙂

motosiklet Staff answered 1 hafta ago

Birşey değil, İyi sürüşler, kendi tamirimi kendim yapıyorum, ustalara çok güvenemiyorum. bu tarz sorunlarla çok karşılaştığım için artık mecburen kendimiz çözüyoruz.

Your Answer

18 + 3 =