Oil yazısı yanıyor, yağı yeni değiştirdim

Soru – Cevap BölümüCategory: BajajOil yazısı yanıyor, yağı yeni değiştirdim
Hüseyin asked 2 sene ago

Merhaba arkadaşlar bu oil yazısı yanmaya başladı bugün, nedir bilen var mı? Ben 2 gün önce değiştirdim yağı, eksik koymuş olabilir miyim? O yüzden midir?

4 Answers
Best Answer
motosiklet Staff answered 2 sene ago

Selam Hüseyin birçok motorda yağ değişimi 3000 kilometrede bir yapılıyor bazılarına değişik olabilir seninkini de yağ değişim zamanı gelmiştir, fakat yağ ekledim diyorsan kendin paneldeki menüden rahatlıkla son verebilirsin o tekrar 3000 kilometre sayıp yağ değişimi zamanı haber verecektir, bajajı’ın hangi motorun için bunu söylüyorsun belki kolay yolu vardır el kitapçığında bunu yazıyordur zaten bajaj kitapçığındaki detayları İyi oku orada işte trip metreye ve işte kilometreye saati sıfırlama yönergeleri vardır, onları uygularsan söndürürsün o yeniden saymaya başlar istediğin gibi o zaman değiştirirsin iyi sürüşler

motosiklet Staff answered 2 sene ago

Kitapçığında liste halinde verilmiştir oradan kaç litre konulmasına bakabilirsin, bajaj hangi motoru olduğunu bilmediğim için söyleyemiyorum mesela ben 1.3 litre koyuyorum motuldan başka kullanmıyorum, Castrol vuruntu yapıyor, Shell’in yağlarını deneyebilirsin veya bajajın kendine ait bir yağ skalası vardır ona bakabilirsin o şekilde yağın eksik olup olmadığını anlayabilirsin eğer serviste yaptırdıysan servise sor kendi başından yağ ekleyip çıkartma çünkü fazla yağ zaten açılır o da yolda giderken motoru zorlar. iyi sürüşler

Beşiktaş Çarşı answered 2 sene ago

KM değiştirme düğmesine basılıyor uzun süre sonra kontak aç kapa ypılıyor tekrar açılınca sağdaki butona basılıyor, makinaların genelinde bu şekilde yapılıyor. Farklı olanlar var. Kitapçığında yazıyor bir çoğu motosiklet ilk satılırken, verilmemişse internetten arat bulursun. Bir çok firmanın kendi sitesinde var. iyi sürüşler

Mehmet turhan answered 2 sene ago

Bazı motorlarda yağ yazısını söndürmek için uğraşmak gerekiyor alttan sıfırlananlar var.