motosiklet-kilidi-tavsiyesi

Soru – Cevap BölümüCategory: Teknik Bilgimotosiklet-kilidi-tavsiyesi
Ferhat Cem asked 2 sene ago

Selamlar, iki motosikletim de zaman içinde çalındı. İlk çalınan motorumda zincir kilit ve disk kilidi vardı, hırsızlar parçalayıp kaçırdılar. Kamyonete ayıp çalmışlardı. İkinci motorumda disk kilidi ve yere çakma zincir kilidi vardı, soğutucu sprey ile kaçırdılar diye düşünüyorum. O yüzden şimdi sağlam kilitoneriniz varsa marka ve model, sağlamlık testi videosu varsa onuda paylaşırsanız sevinirim. Artık çalınmasını istemiyorum. Disk kilidi olarak knox aldım bir öne bir arkaya, çok guvenmedim birde kalın Decathlon mağazasından kalın kilit aldım, zincir kilit kesilmez bir kilit varsa videosu filan olan alacağım. Kendiniz kullanmadığınız kilidi lütfen önermeyin. Teşekkürler 

6 Answers
Best Answer
Çelik answered 2 sene ago

Sanıyorum artık bıkmış durumdasın abus kilit önerisi vermişler ama 2000 TL civarında en yüksek seviye kilit güvenliği veriyor, kesilmezlik garantisi var, alarm ile desteklersen sorun olmayacaktır. İyi sürüşler

motosiklet Staff answered 2 sene ago

Çok geçmiş olsun, bence sorun garaj olmaması, sizin oralar belli tekin bir mahalle değil o yüzden bence abus kilit en iyisi olacaktır, hem zincir kilitleri var hem disk kilitleri var mı tam ondan emin değilim ama knox kilit yerine alarmlı kilitlerin den auray olabilir. alarmlı kilit alınırsa daha iyi olacaktır bence o kilitleri hemen değiştirip aurayı alarmı kilitlerden bir çift alırsan 150 lira filan şu sıralarda indirimde motosiklet mağazalarının birçoğunda da bulunuyor. onlardan alırsan bir daha hiç çalınma olmayacaktır. Bu arada hani kaldırıp götürdülerse buna yapabilecek bir şey yok tabii bir de şöyle bir şey ekleyeyim eğer ki motoru hırsız kamyonete atıyorsa elinde soğuk sprey gibi bir şey varsa abus kilitleri buna en iyi çözüm, çünkü Çelik ve demir karışımı beraber kullanılan kilitler o soğuk spreylerr karşı en iyi korumayı sağlıyor.

motosiklet Staff answered 2 sene ago

Güvenlik için bence daha iyi bir yere park etmelisin daha öncekileri de aynı yerden çaldır duysan yeniden çalışacaklardır bir şekilde kopartıp götürüyorlar götüremez derse kamyonete bindiriyorlar ayrıca kilit markaları arasından abus gerçekten iyidir daha önceden kullanmadı isen bence kullan kullanabileceğin diğer bir marka ise zincir kilitle oksfort tur Bir de yeni bir marka daha var o da Türk markası o da güvenliğe olduğu söyleniyor ama ona ben Garanti veremem çünkü denemedim.

motosiklet Staff answered 2 sene ago

disk kilidi konusuna gelince güvenli bir model bulmak kolay bir şey değil alarmı 1 disk kilidi çok caydırıcı oluyor böyle dokunduğunda üç boyutlu güvenlik sağlayanlar filan var, onlardan al çok daha iyi dokusu bilmiyorum, knox marka olarak biraz düşük galiba auray bir kere denedim 110 desibel sesi var bence iyi bir ses bütün mahalleyi çınlatıyor. etrafa yerleştirebilir San ufak bir tane ip kamera yerleştir 25 dolar civarında bir fiyata ip kameralar var her zaman gözünün önünde açık olur aynı zamanda 24 saat kaydediyor haftada bir kere kendini yeniliyor çaldırdığın zaman azından kimlerin nereden geldiğini nasıl çaldığında görürsün yaklaşanlar varsa uzaktan kesiyorlar sa makineyi geniş bir açıda takarsan o kamerayı görürsün bölge önlemini almış olursun bir arkadaş o şekilde yapıyordu çift kamera takmıştı apartmanın 2 köşesine o kameralarla hem sokağa izliyordu hem de motorunu izliyordu ama apartmandan izin almak bunun için sorun olabilir evlerin içlerini göstermemesi gerekiyor özel kendi sokağa ve işte kendi motorunu göstermesi gerekiyor yakından geçenler kontrol edenleri ondan sonra gece duranları plan izlersin zaten böyle hırsızlık olayları gece 3 ile 5 arasında oluyor o yüzden şu anda bu saatlere bakarsan gelip böyle yap herkete yatan filan tipler oluyor motoru birkaç kere kontrol ediyorlar ondan sonra çoğunlukla da iki kişi çalışıyorlar kafalarında kaslı gelenler var baş motoru çalmış olanlar gelip yanına Park ediyor o motoru götürebilir miyim götüremez miyim diye zaten önceden bakmış oluyorlar ya baktıktan sonra bir gece Çalmaya karar veriyorlar onu da kameradan görebilirsin.

Motosikletli biri answered 2 sene ago

Kilit konusu konusulunca bir o erim olacak, garaj tek çözüm benim plakamı çaldılar, çalamadıkları zaman zarar veriyorlar. Adi herifler artık seri çalışıyorlar. Garaja koy varsa yakında kafan rahat etsin.

Murat Yılmaz answered 2 sene ago

Motor için disk kilidi ve zincir kilidi almak şart yoksa kamyonete koyup götürüyorlar hatta o zincir kilit daha sağlam olursa çok daha iyi olur benim iki motoru da çaldılar birincisi zincir kilitli ortasından kesmişler bir de diş kliniği’nde parçalamaya çalışmışlar ama sanırım ben o sırada farkına varıp dışarı çıkınca hemen kaçmışlar yanından ama ben ilk geldiklerinde görmemiştim hırsızları motosikleti çalmaya çalıştıklarını biraz ilerdeki güvenlik görevlisi fark etmiş o haber vermeye gelirken hırsızlar farkına varmış karşı kaldırımda bir tane erketeye yatan duruyormuş o yüzden fark edince hemen kaçmışlar