BMW 850gs adventure ilk sürüş izlenimi

Soru – Cevap BölümüCategory: BMWBMW 850gs adventure ilk sürüş izlenimi
Göksel asked 3 sene ago

Arkadaşın 850gs adventure izlenimini ve bilgilerini aktardım.

850GS Adventure’ımı teslim aldım, Adventurer topcase taktırdım ve birbirimizi daha iyi tanımak için bir Şile yapıp döndük. Transalp 700 sonrası biraz yüksek geldi, virajlara korkarak girdim ama sorunsuz çıktım hepsinden.

Yakıtı doldurunca 395km menzil verdi, yolda 432 km’ye kadar çıktı, eve varınca 371 km diyordu (Eyüp-Şile-Ataşehir arası yol aldım yakıt dolumundan sonra)
Quickshifter baya rahat çalışıyor, brembo kaliperler performansları ile kendilerini gösteriyor, zaten gazı açtıkça gidiyor, açtıkça gidiyor!

Nelerden hoşlanmadın derseniz, motorla ilgili değil ama Borusan bu alete adventure cam bulundurmuyor. Manifoldların arkasına koruma sordum, yok. TFT ekran için koruma istedim 445 TL dediler.

AliExpress’te 5 USD, ücretsiz kargo. Gümrük vergisi ile max 50 TL yani.

Velhasıl kelam, çok iyiymiş. Çok çok çok çok iyiymiş hatta. TFT ekranda birkaç bilgiyi bir anda yansıtmayı da çözdüm mü (toplam km, motor sıcaklığı, depo doluluk oranı vs.) tamamız.

Subscribe
Bildir
1 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments

Başka arkadaşın bunu görürse aaaa bu benim yazım demesin.

4 Answers
Best Answer
motosiklet Staff answered 3 sene ago

OPSİYONEL DONANIM

  • Dynamic ESA (Elektronik Süspansiyon Ayarı)
  • DTC (Dinamik Çekiş Kontrolü)
  • Pro sürüş modları (Dynamic / Enduro / Enduro Pro)
  • LED gündüz farı dahil LED far
  • 6,5″ tam renkli LED TFT ekran içeren bağlantı özelliği
  • Pro vites asistanı
  • Anahtarsız Sürüş
  • RDC (lastik basınç kontrolü)

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
motosiklet Staff answered 3 sene ago

Borusan firmasının uyguladığı fiyat politikasından yakınan birçok arkadaş olduğunu ve bu konuda yalnız olmadığınızı belirtirim, iyi sürüşler
Yeni makina hayırlı olsun

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
motosiklet Staff answered 3 sene ago

BİLGİLER VE DONANIM
BMW F 850 GS.
Size heyecan veren tüm zemin tiplerine uygun BMW F 850 GS gerçek bir yetenektir ve size hem yolda hem de off-road sürüş sırasında olağanüstü yüksek bir performans sağlar. Bu teknik özellikler ve standart donanım sayesinde bu durum pek de şaşırtıcı değil.

TEKNİK VERİLER

Motor Tipi: Su soğutmalı 4 zamanlı sıralı iki silindirli motor, silindir başına dört supap, üstten çift eksantrik, kuru karterli yağlama

Çap / strok
84 mm x 77 mm

Kapasite
853 cc

Motor gücü
8.250 dev/dk’da 70 kW (95 bg)
OE çıkış gücü düşürme 6.500 dev/dk’da 48 bg (35 kW)
OE RON91 kurşunsuz normal benzin: 8.000 dev/dk’da 66 kW (90 bg)

Maks. tork
6.250 dev/dk’da 92 Nm
OE çıkış gücü düşürme: 4.500 dev/dk’da 63 Nm
OE RON91 kurşunsuz normal benzin: 6.250 dev/dk’da 86 Nm

Kompresyon oranı
12,7 : 1

Yakıt hazırlanması
Elektronik enjeksiyon

Emisyon kontrolü
Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-4 emisyon standardı

Performans / yakıt tüketimi
Azami hız
200 km/sa’in üzerinde

Yakıt tüketimi (Dünya Motosiklet Test Ölçümü’ne göre 100 km)
4,1 l

Yakıt tipi
Kurşunsuz süper, minimum oktan değeri 95 (RON)
OE kurşunsuz normal, minimum oktan oranı 91 (RON)

Elektrik sistemi
Alternatör
sürekli manyetik alternatör 416 W (nominal güç)

Akü
12 V / 10 Ah, bakım gerektirmez

Güç aktarımı
Debriyaj

Mekanik olarak kontrol edilen çok diskli ıslak debriyaj (sarsıntısız)

Şanzıman
Motor bloğuna entegre edilmiş, daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman

Aktarma
Arka tekerlek poryasında atlama sönümleyicili sonsuz O-ring zincir

Şasi / frenler

Şasi
Köprü tipi şasi, çelik gövde yapısı

Ön çatal / süspansiyon
Teleskopik ters çatal, Ø 43 mm

Arka çatal / süspansiyon
Dökme alüminyum ikili salıncak, merkezi WAD yaylı bağlantı, yay ön yükü hidrolik olarak ayarlanabilir, geri tepme sönümlemesi ayarlanabilir

Süspansiyon mesafesi ön / arka
230 mm / 215 mm (OE: süspansiyon alçaltma kiti 210 mm / 195 mm)

Tekerlekler arası mesafe
1.593 mm

Kaster
126 mm

Gidon açısı
62°

Jantlar
Tel jantlar

Ön jant
2.15 x 21″

Arka jant
4.25 x 17″

Ön lastik
90/90 21

Arka lastik
150/70 R17

Ön fren
Çift disk fren, yüzer tip fren diskleri, 305 mm çap, iki pistonlu yüzer tip kaliper

Arka fren
Tek diskli fren, 265 mm çap, tek pistonlu yüzer tip kaliper

ABS
BMW Motorrad ABS (bağlantısı kesilebilir)

Boyutlar / ağırlıklar
Sele yüksekliği

860 mm (OE: süspansiyon alçaltma kiti: 815 mm, OE alçak sele: 835 mm, OE konfor sele: 875 mm, OA rally sele: 890 mm)

Bacak içi bombesi
1.910 mm (OE: süspansiyon alçaltma kiti: 1.830 mm, OE alçak sele: 1.870 mm, OE konfor sele: 1.950 mm, OA rally sele: 1.980 mm)

Kullanılabilen depo kapasitesi
15 l

Yedek depo
Yaklaşık 3,5 l

Uzunluk
2.305 mm

Genişlik (aynalar hariç)
1.356 mm

Genişlik (aynalar dahil)
922 mm

Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla
229 kg

1)

İzin verilen toplam ağırlık
445 kg

Yük kapasitesi (standart donanımla)
216 kg

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
motosiklet Staff answered 3 sene ago

STANDART DONANI

  • BMW Motorrad ABS
  • ASC (Otomatik Denge Kontrolü)
  • Rain / Road sürüş modları
  • Pro panel bilgisayarı
  • LED stop lambası
  • 12 V elektrik soketi
  • Ayarlanabilir fren ve debriyaj kolu
  • Motor koruyucu

Subscribe
Bildir
0 Yorum
Inline Feedbacks
View all comments
1 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler
Inline Feedbacks
View all comments

Başka arkadaşın bunu görürse aaaa bu benim yazım demesin.