A2 ehliyet yeterli midir

by Burak Yılmaz
6 gün ago
0 Views
Soru – Cevap BölümüCategory: YamahaA2 ehliyet yeterli midir
Burak Yılmaz asked 6 gün ago

Selamlar, x-max 250 var, ehliyet yok, yeni alıcam ama A2 otomotik vites ehliyet varmış bilgisi olan varmı? İstanbul’da Anadolu yakasında

2 Answers
Best Answer
motosiklet Staff answered 6 gün ago

X-max 250 için A2 ehliyet yeterlidir, ben soruyu anlamadım, vites otomatik, ehliyet A2 olması gerekiyor kullanmak için, başka bir sorun yok, ehliyet almak için kursa gidin bilgi verirler. Araba ehliyeti varsa sadece kursa ve ehliyete para verip, kurs sonunda sürüş sınavına girersiniz sonra ehliyeti verirler.

Bbsu answered 6 gün ago

Birkaç kurs sitesi var, cadde ehliyet sitesinde yazıyor, hangi CC, hangi ehliyet ile kullanılır. 125cc’ye kadar A1 ehliyet, 600cc’ye kadar A2 ehliyet, 600cc üstü için A ehliyet oluyor.

Your Answer

17 + 7 =