2021 sym joymax z 250 | Motosiklet Sitesi

by Olgun2001
4 ay ago
0 Views
Soru – Cevap BölümüCategory: Teknik Bilgi2021 sym joymax z 250
Olgun2001 asked 4 ay ago

2021 sym joymax z 250 hakkında düşüncelerinizi alabilir miyim? SYM kullanan arakdaş uzak dur diyor. Ben ise beğeniyorum, çabuk dağılıyor dedi, kullanan var mı? Tavsiyeleriniz nelerdir.
 
Boyutlar

Uzunluk x Genişlik x Yükseklik (mm)
2190 x 760 x 1450
Tekerlek Tabanı (mm)
1546
Ağırlığı frenlemek
184 kilo
Ön süspansiyon
Teleskopik Çatal
Arka Süspansiyon
Birim Salıncak Kolu
Ön / Arka Jant Malzemesi
Alüminyum / Alüminyum
Ön Lastik Boyutları
120 / 70-14
Arka Lastik Boyutları
140 / 60-13
Ön Fren Tipi / Çapı
Disk Ø 260mm + ABS
Arka Fren Tipi / Çapı
Disk Ø 240mm + ABS
Yakıt Kapasitesi
12 L
Koltuk Yüksekliği (mm)
747 mm

Güç sistemi

Emisyon Standardı
E 4
Motor Tipi / Silindir
4 zamanlı motor, tek silindirli
Yer değiştirme
249,4 cc
Yakıt sistemi
EFI
Maks. Alan sayısı Beygir gücü
15,8 kW / 7.500 dev / dak
Maks. Alan sayısı Dönme momenti
23,5 Nm / 5.500 dev / dak
Maks. Alan sayısı Hız
> 124 km / h
Soğutma sistemi
Sıvı
Bulaşma
CVT

Elektrik sistemi

Başlangıç ​​sistemi
Elektrikli marş
Far
12 V 60 W / 55 W x1
Stop lambası
LED
Ön Pozisyon Lambası
12V 5W x2
Ön / Arka Dönüş Sinyali Işığı
12 V 10W × 2/12 V 10W × 2

5 Answers
Best Answer
Turgay Karagöz answered 2 hafta ago

Skuterin anavatanı Tayvandır Japonun ensesinde olan ülke Tayvandır.Sym,Kymco,Tgb,Aeon kullanan memnun kalır.Dağılacak motor değildir.Piaggio Peugeot a motor yapmıştır SYM makrkası.Kawasaki J300 Kymco Downtown 300 dür Kawasaki j300 modelini Kymco ya yaptırmıştır.Sym seramik kaplamalı silindir ile eyladiyeliktir!

Nazim answered 4 ay ago

JOYMAX Z 250

imaj ekleyecektim admin yardımcı olur musun?

BUlent98 answered 4 ay ago

SYM fidlle kullanıcısı olarak mükemmel diyeiblirim, uzun süre kullandım zor şartların motoru, her koşulda iyi, bakımı, servisi diğer muadillerine göre iyidir. Yolda hiç kalmadım.

Hsaban answered 4 ay ago

SYM ile ilgili bilgi için beni ara birader mesaj attım sana.

motosiklet Staff answered 2 hafta ago

Dağılıyor diyenler kullanmamış bile olabilir

Your Answer

18 + 20 =