🔍 🔔
Soru

50 cc motor arıyorum

31.07.2020 01:10 Soru Yazan: Motosiklet Sitesi
50 cc motor arıyorum. Motoru yükseltilmiş olursa iyi olur, Temiz sıfıra yakın olması tercihimdir, oynanmamış, kötü kullanılmamış, Fiyatı abartılmamiş olanlar fotoğraf ve bilgi bırakabilirler, veya yorumu aşağıya yapabilirler. iyi bayramlar

101 Cevap

M
Misafir

Selam birader, bende var tesadüf gördüm, google da çıkmış bizim gruba attılar. Moto Gusto rapid 50 CC var bin km de, temiz kullanılmış, istersen telefon at detay verebilirim. Oraya haftaya gelecem gösteririm.

31.07.2020 01:12
M
Misafir
Kral capella 50cc almak istiyorum, fikriniz nelerdir? Birde kullanan varsa tavsiye yazarsa sevinirim.
31.07.2020 01:15
M
Misafir
Rks sniper 50 al, kalite daha iyi ve özellikleri ile gidişi ile farkı çok.
31.07.2020 01:19
M
Misafir
RKS Sniper özellikleri Silindir Hacmi: 49.9 cc Motor Tipi: 4 Zamanlı, Tek Silindir Şanzıman: Yarı Otomatik Maksimum Güç: 2.95 HP @ 8000 rpm Maksimum Tork: 2.60 Nm @ 6000 rpm Yakıt Sistemi: Karbüratör Yakıt Tipi: Benzin Ateşleme: C.D.I. Ateşleme Soğutma: Hava Soğutmalı Ön / Arka Fren: Kampana / Kampana Ön Lastik: 2.50 – 17 Arka Lastik: 2.75 – 17 Dingil Mesafesi: 1230 mm. Uzunluk: 1890 mm. Genişlik: 675 mm. Yükseklik: 1090 mm. Boş Ağırlık: 95 kg. Azami Yük: 245 kg. Yakıt Tankı Kapasitesi: 3 lt.
31.07.2020 01:21
M
Misafir
RKS modellerini kendi sitesinden sipariş vermeni tavsiye ederim daha ucuza gelirler, baska sitelerde pahalı satıyorlar!
31.07.2020 01:22
M
Misafir
Paket servis için istanbul'da dükkana 50 cc motor alıcam hangi motoru tavsıye edersiniz? 7000 tl limitim var.
31.07.2020 01:34
M
motosiklet
Genellikle kuba ege 50 kullanılıyor, honda activa değişmeyen motor ama fazla yakıyor diyorlar honda today ikinci el bulursan al, temizi zor bulumuyor ama var
31.07.2020 01:36
M
Misafir
Rks rico ve blazer modelleri var az yakar 50 cc motor için üzmez denen cinsten. Kullanan paketçiye motor dayanmaz, bunlar hem parça yönünden hemde model yönünden iş görür. Fazla harcamaz ve sorun çıkartmaz, para verdiğine değer.
31.07.2020 01:37
M
Misafir
Arora kasırga 50+50 tavsiye ederim kolay kolay sıkıntı çıkarmaz çekişi gidişi çok iyi, motolux rossi rs alabilirsin. 50 cc lik cup olabilir. tel jant olmasın ve lastikleri kesinlikle dublex e çevir.
31.07.2020 01:39
M
motosiklet
Altai Tank modelini araştırın çok dayanıklı diyorlar, paket servis için dizayn edilebiliyor. 15 yıl bir sıkıntı olmaz diyorlar bu motor için inanılmaz geliyor ama adamlar idaalı konuşuyor. Kırılacak dökülecek parçası yok, servis iyidir dediler. Aklınızda bulunsun.
31.07.2020 01:41
M
Misafir
Apachi Alfa al gerisini düşünme. Kesinlikle düşünmeden al dostum. özelliklerini karşılaştır anlarsın.
  1. Silindir Hacmi: 49 cc
  2. Max. Güç (HP):2.2/7500kw/(r/min)
  3. Max. Tork:2.9/6500N.m/(r/min)
  4. Ateşleme:EFI (ENJEKSİYONLU)
  1. Fren Tipi (Ön/Arka):Disk / Kampana
  2. Yakıt Tüketimi: <=2.0L/100km
  3. Lastik Ebatları:3,50-10
  4. Ölçüler U-G-Y (mm):1910*1100*1210
* Euro 4 Belgeli * B Sınıfı Ehliyet ile Kullanılabilen Scooter * Mtv Muaf * Zorunlu Trafik Sigortasından Muaf
31.07.2020 01:45
M
Misafir
İki kişi ile yokuşları kolayca çıkabileceğim 50cc motor var mı yardımcı olur musunuz? 20 cc motor 6000 tl bütçeye uygun olacakmış gibi düşünün.
31.07.2020 01:47
M
motosiklet
Üstte bir çok örnek var onlardan bakabilirsin ilk önce RKS ve ALTAI modellerini incele.
31.07.2020 01:48
M
Misafir
izmir 50 cc motosiklet arıyorum. İki kişi en az 70-80 km hıza ulaşabilen
6000-7500 TL ARASI motosiklet veren varsa alırım! yprum veya link ekleyin ben bakarım, hayırlı bayramlar
31.07.2020 02:14
M
Misafir
Herkesin bayramını kutlarım 50 CC motor alıcağım, ilk motorum olacak. Aklımda bir kaç model var 1-Mondial revival 50 2- Mondial tab 50 3 Kuba trendy xc 50 Sizce hangisini almalıyım? Trendy ve revivali düşünüyorum fakat trendy sorunlu diyor bazıları, bazıları ise sorunsuz diyor arada kaldım. tab 50 ye çanta takılıyor ise onu da ekleyeceğim kesimler listesine. Aslında istediğim tatlı olsun, şirin olsun, sorunsuz olsun başını ağrıtmasın ve kaba olmasın. Önerebileceğiniz başka 50 CC ler varsa da yazarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim
02.08.2020 23:03
M
motosiklet
Selam orçun 50 cc motor kullanıcılarında yazılmış bir metin var oradaki soruyu buraya sormuşsun. Ok sensin veya değilsin. Ben kuba modelini beğeniyorum. Mondial tab alınabilr servis, bakım ucuzdur ve yolda sorun çıkartsa bile bakkal bile tamir eder diye düşünüyorum. Bazı arkadaşlar bu motorlara 125cc kit takıyor, taktırıyor ve kullanıyor, 100cc motor kitte yetecektir. iyi sürüşler
02.08.2020 23:38
M
Misafir
Sıfır km 50 cc arora kasırga aldım, ilk 500km bakımını yeni yaptırdım. rodaj bakımı kaç km de oluyor? bilgi istiyorum! teşekkürler
03.08.2020 16:45
M
Misafir
Motosiklet Revolt rs5 kitapçığındaki motor yağı önerileri ile Motorcraft yağı aynı, bu yağ motora koyulur mu? motor tamircisi castrol yağı tavsiye etti. ama Motorcraft yağ daha kaliteli gibi, sizce hangi yağ?
03.08.2020 16:46
M
motosiklet

Rodaj zaten 500 km'dir sen bakım yaptırmış isen sorunsuz kullanırsın. Ama motor ne zaman açılır dersen 2500 km'den sonra iyi verim almaya başlarsın, ama kullanımına bağlı, kötü kullanır bakımına dikkat etmezseniz motordan verim alamazsınız. İyi sürüşler

03.08.2020 16:50
M
motosiklet
Castrol iyi bir yağ değil bence motul daha öncede bunu onerdim, 8 yıldır sorunsuz motul ile motorunda mutluluk içinde yaşıyoruz.
03.08.2020 16:52
M
Misafir
Merhaba citycoco için b ehliyet yeterli diyorlar. M ehliyet ile de kullanılabilir mi yoksa sadece b ehliyetle mi kullanılabilir?
03.08.2020 22:38
M
motosiklet
Evet citycoco b ehliyet ile kullanılır, b ehliyet m ehliyet demektir. M ehlyet alınmaz, b ehliyeti olan m ehliyete otomatik şekilde sahip olmuş olur. iyi sürüşler
03.08.2020 22:40
M
Misafir
Kuba Trendy mi? Motolux Rossi mi?
Bu 2 si öne cıkıyor, önerilere açığım
Bütçem: 7.500 TL veya en fazla 7.700 tl
05.08.2020 21:05
M
Misafir
Küba trendy çok daha kaliteli parçalara sahip, motolux arkadaşta var çabuk kendini bırakıyor. Performansı kolay düşüyor tavsiye etmem.
05.08.2020 21:08
M
Misafir
scooter almak istiyorum. blazer 50xr denen bir scooter gördüm. Bu makine zorunlu trafik sigortasından ve MTV den muafmış. diğer bir iyi yanı da B sınıfı ehliyeti ile kullanılıyormuş. evden işe gideceğim. günlük git - gel 20 km civarı. bir de arada istanbul'dan edirne'ya çevre yerlere falan gideceğim. Dayanır mı. motor bilgim yok. mondial yuki falan da gördüm.
tavsiyeniz nedir? 9 bin lirakadar bütçem var, teşekkürler
06.08.2020 00:53
M
Misafir
Ben Olsam Hangi 50cc'yi Alırdım gibi bir youtube videosu paylaşmış bir abi o güzel bilgiler veriyor https://www.youtube.com/watch?v=eXTAtAZWhoc
06.08.2020 00:57
M
motosiklet
En sevilen, beğenilen 50 cc motorlar Altai Misk 50 cc gerçekten dayanıklı ve kaliteli bir üretim, tasarımı hoş, farklı bir model, led aydınlatmalı ve o yüzden tercih edilen bir model. RKS blazer XR 50 çok sevilen bir başka motosiklet, tasarım, büyük kasa, heybetli görünüş ve led farı var. Arora cappucino, pejo dijango'nun klonu gibi, selesi, oturma, ayna, tasarım ve diğer özellikleri tamamen aynı. Çok aranan ve tutulan bir model. Dijital göstergeside ayrı bir tercih sebebi oluyor. Kuba blueberry, çok sorulan 3. motosikletlerden biridir. Led far, güzel tasarım. Mondial Revival uzun süredir satılıyor, ilk çıkanlardan biri, parçası çok, inanılmaz talep alıyor. Ve tabi fiyat çok uygun. Motolux rossi RS, büyük 125cc motorlara benziyor, çift far var. Büyüklüğü ile çok tutuluyor. Peugeot speedfight çok tutulan 50 cc motorlardan biridir. SYM orbit 2, en kalitelilerden biridir, kasası büyük ve gösterişli modellerden biridir. 50 cc bu sene başından beri 12bin adedi bulmuş diye duydum.
06.08.2020 01:14
M
Misafir
Selamkay, Yaşım 24 Motorum yeni Rapid 50,G Bursa-İstanbul git gel düşünüyorum. Yaklaşık 4 saat gps hızı 70-80km arası. Tavsiyelerinizi istiyorum. Sorun çıkartırmı, yol yorar mı, detay yorum olursa sevinirim.
07.08.2020 11:47
M
Misafir
Rapid 50 varsa yol sorun değil ama dinlenerek gitmen, saatte bir mola vermen güzel olur. Uzun yol popo da uyuşukluk yapıyor. Yol için kendine lastik tamir kiti al, bir tane çanta ile sıkıntısız gidilir, acelen olmazsa yol daha zevkli gelir. Yoldaki çukurlara dikkat çünkü lastikler küçük. Diyeceklerim bunlar, iyi sürüşler
07.08.2020 11:49
M
Misafir
Arkadaşlar merhaba, kalkışta titremeye sebep olan durumu oluşturan ve çözümünü bilen var mı? Balata değişmeme rağmen titreme devam ediyor, nedendir? İyi günler
07.08.2020 11:52
M
Misafir
Setup motor firmasından baga seti ve yayı al değiştir titreme sıfır olacak, varyatöru temizle problem kalmaz.
07.08.2020 11:53
M
Misafir
Temizlik yaptırınca titreme kesiliyor ancak bir hafta sonra yine başlıyor ve bu kronikmiş bende çok üstüne düştüm bu işin. Ancak servis hiç uğraşma dedi. Kalkarken biraz sert kalkın diyorlar. Yani o kadar önemseme bas git, dinleme sesi ve vuruntu durumunu dediler.
07.08.2020 11:56
M
Misafir
Selamlar, iyi geceler 50cc cup motor almak istiyorum kullanıcı arkadaşlar tavsiye verebilir mi? Fidişi çekişi iyi olan bir motor tavsiyesi varsa kısa süre içinde almayı düşünüyorum.        
07.08.2020 22:56
M
Misafir
Rks nexs 50 ve falcon magic 50 cup motorlara bakın, ayrıca bir kaç yorum öncesine dönüp mehmet arkadaşın video altında paylaştığı 50 cc motor önerilerine bakın, tüm açıklamaları yapmış. Konfor için nexs, çekiş gücü diyorsan Magic alabilirsin.
07.08.2020 22:58
M
Misafir
Rks blayzer dr 50 cc motoru yeni aldım. Biraz çok titriyor. Buna bir çare varmı?
11.08.2020 18:34
M
Misafir
8 aydır Blazer 50 CC motor kullanıyorum, bagaları değiştim ve bando kayış taktırdım,  titreşim çok çok azaldı. Tavsiye ederim.
11.08.2020 18:37
M
Misafir
Yakın zamanda aldıysan yapar, biraz bekle yerine otursun tüm mekaniksel akşam sonra karar ver. Ama hala yaparsa aşağıdaki seçenekleri dene. Yüksek devir, hafif baga ince kayış takılmalı. Rks rico da 7 gram bagalar var, bando kayış değişikliği iyi oluyor ve biraz ön varyatörü törpüleme işlemi yaptırabilirsiniz. Bunların tümünü yaptırınca eşsiz bir motor oluyor. Tavsiye ederim. 
11.08.2020 18:40
M
Misafir
Bir çok 50 cc motorlarda var bu sorun, bu sorun bendede vardı, ayrıca ön gidon ses yapıyordu. Hepsi geçti bir kaç değişiklik istiyor bu aletler, ucuz yapacağız diye oradan buradan malzeme kalitesini düşürüyorlar.
11.08.2020 18:43
M
Misafir
Baga ağırlığı önemlidir, 50 CC motora 9 Gr Baga takılırsa iyi değildir sonuç hüsran. Eğer hacim buyuturseniz daha fazla dikkat etmeniz gerekir ustamız iyi bizim önerisi 7 Gr baga oldu takilinca sorun çözüldü. Eline sağlık usta. Öner usta Anadolu yakası, Kadıköy. Gitmek isteyenler Google'a başvursun. Bulamazsanız adres gönderirim.
11.08.2020 18:47
M
Misafir
Baga hafif olunca kavrama kolay açılıp hızlanma kolay oluyor. Tabi 50 CC motorda hız beklentisi mükemmel değildir, makinaya göre hızlanma olur. 250 CC motor olsa kalkışta şahlanır, uçar. Ama 50 CC motorda olduğu kadar yani köfte ekmek hesabıdır dostum.
11.08.2020 18:50
M
Misafir
selamlar, yanlış biliyorsam uyarın. yuki fify de kuba x boss da cg motor diil yatay silindir yani cup motoruyla birebir aynı. 50 cc de cg motor bildiğim kadariyla sadece shinari taiparda var. shinari taipar
12.08.2020 13:27
M
motosiklet
Altai uma derim ama hangi servis ile aran iyiyse o markayı al derim. Servis kısmı, ustası ile iyi olur. Her servis aynı hizmeti vermez fakat gittiğim her servis iyiydi diyen firmadan motor almak kalite ile mümkün. SOrunu hızlı çözemeyen servis iyi değildir. Bir çok arkadaş makina görüntüsüne göre alıyor yanılgı burada başlıyor o yüzden en fazla servisi olup, iyi motor bakımı yapan firma tercih edilmeli.
12.08.2020 13:30
M
Misafir
Arkadaşlar selamlar. 50cc motor almayı düşünüyorum. Cappucino veya Rossi RS alma düşüncem vardı. Malum fiyatlar çok arttı. Bugün gittiğim bir yerde Moto Gusto Diva'yı gördüm ve beğendim. Enjeksiyonlu modeli, plaka, ruhsat ve 80cc'ye yükseltme dahil 9000 TL. Bu motoru önerir misiniz?
15.08.2020 23:15
M
Misafir
Elektrikli Volta Vsm'den çok memnundum. küçük olduğu için ve hızı en fazla 25 km olduğu için sattım. 50 cc bir motor almak istiyorum. 60-70 km hız bana  yeter. Ankara Çankaya. Yüke dayanan çarşıya giderken kullanıp, sıfır almak istiyorum. 1.80 boyum kilom 90 çok da scooter tarzı küçük bir şey istemiyorum. 5500 TL te sıfır KUBA Ege 50 buldum tavsiye eder misiniz? Ne almalıyım ne tavsiye edersiniz? Çok teşekkürler.
16.08.2020 12:13
M
motosiklet
Küba ege 50 güzeldir, rks modellerine bak, birde altai uma50 CC motora bak.
16.08.2020 12:17
M
Misafir
Yuki Snoopy 80cc lik yaptırdım. Sorunsuz çalışıyor.
3 gün önce 80 cc yaptırdım.
Motoru kullandığınız bölge inişli çıkışlı yokuşu bol bi yer ve rüzgarlı bi yer ise 80cc yaptırmanızı kesinlikle tavsiye ederim.
Merak ettikleriniz varsa cevaplarım.
16.08.2020 12:19
M
Misafir
Merhabalar. 0 model 50cc almak istiyorum ama kafam karıştı. her yerde farklı bir şeyler diyorlar. Özellikler: Hız 80 i görebilecek, yarı otomatik vitesli enjeksiyonlu servisi ve yedek parça açısından kolay ulaşılabilir ve uygun fiyatlı, yokuşta bayılmayan, uzun ömürlü bir bildiğiniz model var mıdır? Tavsiye bekliyorum, teşekkür ederim.
16.08.2020 12:30
M
Misafir
Yarı otomatik sadece cub modellerde var.
Rks Sniper, Arora Kasırga, Altai Tank, Kanuni Tigrina, Yuki Gusto, Falcon Spark modellerine bakabilirsin.  Kanuni tigrina 110 CC çin modelide var, tavsiyemdir.
16.08.2020 12:32
M
Misafir
Arkadaşlar arora ar50-11 ares modelini alan var mı?enjeksiyonlu mu yoksa karbüratörlü mü tercih edilen gidişi, hızı, torku, yakıtı nasıldır? yardımcı olabilecek var mı?
16.08.2020 12:37
M
Misafir
Karbüratör modeli hız canavarıdır.
16.08.2020 12:38
M
Misafir
Karbüratörlü modelinin gidişine kefilim, ayrıca zaten 50 CC o yüzden 0.8 lt en fazla yakar, parçası ucuz, dayanıklıdır. Diğer dayanıklı model Mondial revival.
16.08.2020 12:40
M
Misafir

50 CC motor da İki kişi kullanım için aşağıdaki şıklardan hangisini tercih edersiniz?
Tavsiye ettiğiniz farklı bir model varsa  ekleyebilirsiniz?
Teşekkürler.

Motolux rossi

Yuki Gusto 50

Rks blader xr

SYM orbit 2

Küba x-boss

Arora capirossi

Rks sniper 59

Yuki enzo

Altai misk 50

Yuki legend

Src 50 cub

Motoran allegro

16.08.2020 12:50
M
motosiklet
Motolüx rossi al. Çift amortisör olması geçerli bir sebep. çekiş gücü de İyidir. parçaları da gayet sağlam. Uygun fiyatlı bakım ve servis maliyeti var.
16.08.2020 12:59
M
Misafir
İyi akşamlar 10.000 TL'ye kadar 50 cc motor arıyorum. cup'da olur scoter'da. Tavsiyelerinizi okudum ama hangisini seçmeliyim?
24.08.2020 19:32
M
Misafir
Herkese selamlar. Sıfır 50 cc otomatik scooter tavsiyesi istiyorum. Ağır vasıta ehliyetim mevcut ancak motor ehliyetim yok. 2 tekerden de korkuyorum açıkçası, o yüzden motor ehliyeti almıyorum. Yavaş gittiği için şehir içi çok cazip geldi bu motorlar. İsmimden dolayı, Mondial daha ağır basıyor  bilinmedik marka almak istemiyorum. Bildiğim sadece 3 marka, Yuki, Mondial ve Kuba. Tavsiylerinizi bekliyorum. İyi sürüşler.
28.08.2020 11:57
M
Misafir
Selamlar, Küçük, şirin, ucuz ve o makina revival 50 usta. Hiç düşünmez sadece surersin arada bir bakım yaptırırsın.
28.08.2020 11:59
M
Misafir
Bence kalıplı bir motor al ben çok memnunum, Yuki Enzo 80cc (ruhsat50) büyük jant geniş lastik, bakım ve servis ucuzdur.
28.08.2020 12:00
M
Misafir
Rossi rs 2020 aldım kullandım ama yuki gusto'nun verdigi performansı vermedi. rossi'de sadece görünüm var çok şık bir motor ama performans için istiyorsan gusto tercih etmelisin.
28.08.2020 12:02
M
Misafir
Altai misk 50, çok dayanıklı arıyorsan budur.
28.08.2020 12:04
M
Misafir
Kardeş Çinlilerin hepsi gy6 kodlu motora sahip. Hepsi birbirinin laciverti. Sadece şekil grenaj vs. değişik birbirinden. Benden sana tavsiye, yakınlarında en iyi servis ve yedek parça hizmetini veren hangisiyse o servisle ve müşterileriyle görüşüp o markanın işine uyacak bir modelini al. Çinliler de servis ve yedek parça adama motoru sattırır, çok deliysen yaktırır. Sıkıntılıdır ve Çinli abilerin motoru sorunludur, alana kafayı yedirir.
30.08.2020 23:26
M
Misafir
Arkadşlar yuki fifti 50cc motorum var, 100cc yapmak istiyorum ama Eskişehir'de bir kaç motorcuya sordum sürekli farklı fiyat söylediler ve uyumlu parça bulma sıkıntısı varmış.
Cc yükseltmeden motorun çekişini az bir şey yükseltmenin bir yolu varmı? şimdiden teşekkürler...
31.08.2020 16:07
M
Misafir
Sorular sayfasında arayın CC yükseltme konusunda detaylı bilgi var
31.08.2020 16:08
M
Misafir
Arkadaşlar motor almak istiyorum. scooter mi yoksa kup mu hangisini tavsiye edersiniz?
03.09.2020 10:56
M
Misafir
CUP ın fiyatı ucuz, tamiri kolay, daha masrafsız , kışın kullanımda çukarlarda felan daha güvenli. SCOTER tipi daha iyi, bagajı daha kullanışlı. Otomatik vitesli buna göre karar ver
03.09.2020 10:57
M
Misafir
Cup her yola gider çakıl çamur demez scooter daha fazla kayar bu yollarda cup keçi yolundan olsa gider.
03.09.2020 10:58
M
Misafir
Selamlar, Arora capirossi kullanıyorum. 20 haziran da aldim. 80cc lik yaptırdım.
Antalya'da yaşıyorum ve her işimi kolaylıkla görüyorum. Çekmez, gitmez bu, gram zevk alamazsın diyenlere inat gidip aldım. Keşke önce alsaymışım diyorum.
Kimseye kulak asma, alanda yorum yapıyor, almayanda :)
50cc bir motordan beklentin nedir ? Dik bir Yokuşu 70km - 80km ye mi çıkmak? Veya düz yolda 150km mi yapmak? Bunlar hız motoru değil.
Bu beklenti ile yola çıkarsan daha mutlu olursun, sevgiler, saygılar.
03.09.2020 17:03
M
Misafir
arkadaşlar, 50cc lik bws için benzinli motora ehliyet şart mı?
07.09.2020 10:25
M
Misafir
Merhaba arkadaşlar bende motolüx rüzgar var 10 gün olmadı alalı, 80 cc ye yükseltmek istiyorum, servise sordum, 750 TL dediler çok geldi bana, İnternette 80 silindirleri 150 TL civarı satıyorlar, bütün scoterlere uyumlu deniliyor, alsam dışardan bir ustaya taktırsam daha uygun olmaz mı ne tavsiye edersiniz? Nasıl bir yol izlemeliyim. Teşekkürler
07.09.2020 21:28
M
Misafir
Biraz lokma takımı, sıvı conta, pense, kargaburun ile kendin halledersin. inan bana servisin yaptığından daha iyisini yaparsın, hiç başkasını arama zor değildir.
07.09.2020 21:29
M
Misafir
750 TL çok, 350 tl civarı, en fazla 400 tl dir, bence en fazla başka yetkili servis vardır illaki onlara sor. O fiyata ne yapıyormuş merak ettim.
07.09.2020 21:31
M
Misafir
Aynı motor bende de var. Sana tavsiyem sadece bagaları değiştir. Speed up baga taktır, kayışı değiştir yeter. Bak nasıl oluyor makina, saat gibi hiç sorun çıkartmaz.
07.09.2020 21:32
M
Misafir
Arkadaşlar merhaba. Rossi king 139 sahibiyim motoru alalı 3 ay oldu nerden baksan aldığım kişi sadece biniyordu, bakmıyordu, sorunum ise şu. 1 depo benzinle 80km gidemiyorum. Geçen 60 km gittim 25 lira benzin aldı 4 lt yakıyor neredeyse. Geçen bakıma verdim sorunlarımı belirttim yaptık dediler ama hala aynı . Yakıtı düşürmem için neler yapmalıyım. Kayışı , bagaları değiştirmeli miyim ? Hava filtresi yada karbüratöre nasıl bakım yaptırmam gerek . Yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler. Kalkışlarda zorlanıyor, aldığımda yoktu böyle bir sorun.
08.09.2020 23:46
M
Misafir
 motolux rossi king 108 lastik önerisi var mı?
10.09.2020 13:02
M
Misafir
Paket servis için dayanıklı motosiklet, altai mist Gürhan arkadaşım, başka birşey arama diğerleri ile sıkıntı çekersin 3 ayda dağılır.
10.09.2020 13:04
M
motosiklet
50 cc motor lastik önerileri sıralaması Anlas winter grip, 3.5x10 en iyi lastiktir, yol tutuşu çok iyidir, fren yapınca anında duruş sağlar, birçok kişi bu marka kullanıyor.
10.09.2020 13:05
M
Misafir
Selamlar, motorumun krank değişti ve sonrasında krank kecesinden yağ kaçırmaya başladı. Usta 2 kere değiştirdi ama devam ediyor. Üstüne her seferinde 30-40 tl para istiyor. Bunların keçe numarası vs nedir. Kendim değiştirsem olur mu?
11.09.2020 09:37
M
Misafir
Krankda egiklik vardır, ondan kaçırıyordur, boşluk yapıyordur, normal değil, devamlı keçe değiştirmek. Bence bilen adama git, düzeltir, bilmiyorsan daha kötü olur. Ayrıca fazla yağ koymuş isen atar. Keçeden geliyorsa açıp düzeltmek gerek, değiştirmek gerekiyor.
11.09.2020 09:40
M
Misafir
Merhabalar, 2 ay önce Mondial Tab 50 motor aldım. Gayet memnunum. İşe gidiş gelişlerde kullanıyorum. Max hızı 60 km de, bana yetersiz gelmeye başladı. Kuba Blueberry motoru beğendim. Aradığım özelliklerde bulabilirsem takas etmek istiyorum. Sizce bu mantıklı mı? Ve başka ne tür tavsiyede bulunabilir siniz?
11.09.2020 17:43
M
Misafir
50 cc motorlarda hız yönünden ve yakıt yönünden performans istiyorsan cup motor en iyisi. Parça kalitesi tartışılır, YUKİ Gusto kullanıyorum. yakıtı ve iyi hız 100km'yr kadar çıkıyor. Tavsiye ederim ama parça kalitesi altai misk'de daha iyidir.
11.09.2020 17:45
M
Misafir
Arkadaşlar 50 cc sıfır motor Capirossi veya alfa arasında kararsız kaldım. Alfa full enjeksiyonlu tavsiye edermisiniz? Kullanıcısı varsa bu motorlardan biri hakkında bilgi verirse sevinirim.
11.09.2020 20:20
M
Misafir
Neden Mondial tab 50 Tab 50, motorun grenajı, frenleri, karbüratörü ve beyni(italyan) ve lastikleri açısından birçok çin menşeli rakiplerine göre çok iyi ve standartların üstündedir (kisbee, neo4 vs gibi motorlarla karşılaştırılacak seviyede bir motor) Tek dezavantajı 55-65 seviyelerinin üstüne çıkmamasıdır. (Tabi bunu dezavantaj olarak adlandırılır ise, bana göre değil) Öyle bir düşüncen varsa hız ile ilgili bir problemin blazer a yönetebilirsin. Ama Tab50 yi tekrardan söylüyorum, hiçbir çin menşeli motor ile karşılaştıramazsın kalite olarak çok üst seviyede, tam bir fiyat performans ürünüdür.
13.09.2020 12:43
M
Misafir
Arkadaşlar aranızda revolt rs5 kullanmış olan var mı? Sıfır km almayı düşünüyorum, bilgi verecek var mı?
13.09.2020 12:58
M
Misafir
1.5 yıl kadar sorunsuz kullandım, bakım ve aşırı zorlamazsan çok iyi ve kalitelidir. İki kişi zorlanırsınız revolt rs5 motordan. Tek kişi 20 derece yokuşu rahat çıkıyor, 80'lik yaparsanız rahat edersiniz.
13.09.2020 13:01
M
Misafir
Merhaba motorumu 50cc'den 80 cc çevirdim, çekişi iyi oldu. motor şuan rodajda ve deneme amaçlı hız test ettim 65km'yi geçmiyor, 65km'de kalıyor sebebi ne olabilir? 80 cc yapınca çekişi mi düzeliyor yoksa hızında değişme olmuyor mu?
13.09.2020 13:11
M
Misafir
Ben 50cc iken 70km basıyordu ama 70km'ye e gelene kadar 2 dk geçiyordu. 100cc yaptırdım. 80km-85km arası hıza geldi. 80km'ye ulaşması 23sn'yi buluyor. Rodajda çıksın biraz daha zorlarsin çıkar veya 100 CC yap, amaç sadece hız ise gerekli yok gezmek ise bence o hız yeterlidir.
13.09.2020 13:14
M
Misafir
Merhaba, İlk motorumun arayışı içindeyim. bugün bir motora rasladim, yani denk geldi. Küba fighter 50cc tavsiye edermisiniz? Nasıldır?
14.09.2020 13:45
M
Misafir
Selamlar, Küba fighter 50, at gibi motordur heryere gidebilirsin, iki kişi istediğin yere götürür çıkmaz dediği yokuşları iki kişiyle çıkar, yavaş çıkar ama yolda bırakmaz. istediğin yere gidersin çok uzun yol yapmak istersen dinlene dinlene gitmen gerekir.
14.09.2020 13:48
M
Misafir
Merhabalar, yüksek km'de motolux rossi alınır mı?
16.09.2020 15:05
M
Misafir
Selamlar, O kadar önemli değil yüksek km olması, yüksek km 17 binde 13 bin km'de arkadaslar var daha motorla ilgili bi sorun yaşamadı o arkadaşlar, 4500 tl rossi icin uygun fiyat, bence temizse alınabilir. 6 bin tl altında rossi motor yok, temiz kullanılmış o km'de kusursuz çok var. Takılmayın bu gibi şeylere. Bakın, ustaya götürün, sorunu varsa almazsınız.
16.09.2020 15:08
M
Misafir
Düzgün kullanıldıysa, bakımı yapıldıysa sorun değil şu anda fiyatlar yüksek ama daha yükselecek bence almanın tam zamanıdır.
16.09.2020 15:16
M
Misafir
RKS BLAZER 50 XR, YUKİ ENZO 50 ben seçemedim hangisini alsam?
21.09.2020 14:56
M
Misafir
Selamlar ben gelecek yaz tatilde 3000 bin km yol yapmak istiyorum. Bana önereceğiniz en iyi 50cc lik scooter hangisidir, bu uzun yolu en rahat hangi 50cc lik scooter ile yapabilirim. Hızı yüksek yolda kalma olasılığı en az olan, uzun yola en uygun hangi 50 cc lik scooteri almalıyım. 3 bin km 2 hafta içinde yapacağım. Örneğin 500 km bir giderim , 2 gün sonra 200 km daha gibi bir aralıkta sürüş yaparım diye düşünüyorum.
17.10.2020 20:53
M
Misafir
Yamaha neos4 japon malı, fiyatı yüksek ama
su soğutmalı olduğundan durmadan yol gider ve şişme yapmaz.
Motor full enjeksiyon olduğu için çok az yakar ve buna limit iptali ve varyatör değişimi ile 80 km hız yapması ve torku artmasıyla meşhurdur. maliyeti 600 tl
titreşim olayı sıfırdır.
Bu motorla uzun yolda farkını anlarsınız.
uzun yol 80 km rampa aşağı 90 kadar çıkar. Motorun bakım aralıkları uzundur. Evet pahalıdır, parasını hak eden motordur. uzun yıllar sorunsuz kullanırsınız. Örnek olarak; Yamaha x-max 250 2012 model hala sorunsuz kullanıyorum. Hatta 2009'da aldığım ikinci motorum kapını önünde duruyor. YBR 125 sorunsuz bir o kadar dayanıklı ve az yakar. Yamaha Neo's eşimde var. 2 yıldır bakımlarını ben yaptırıyorum o kullanıyor. Tavsiyem Yamaha, ama Honda Today alan arkadaşımda bir o kadar dayanıklı dedi. Tercih meselesi ben Yamaha, o Honda motosiklet kullanıyor, ikisi birbirinden güzeldir.
17.10.2020 20:59
M
Misafir
Gerçek 50cc ile hız anlamında ve güç anlamında yol keyif vermez. Ister istemez sürekli son gaz gideceksiniz motor aşırı ısınacak.
Ama 125 cc scooter ile nispeten keyifli yol yaparsınız. Bende motolux rossi king 139 var. Malum 50 cc ama 50 lik değil. 20 bin km ye geldi 2 yılda. Bunun 10 bin km si uzun yol. Ankaradan çıkıp karadeniz turu yaptım. Peribacalari, sivas, konya, Eskişehir İzmir epey yere gittim. Tabi bu turlar sizin dediğiniz senaryo ile yapıldı. Yani gunde 300 500 km lik bazen daha az.
Kısacası illa scooter olaxak derseniz 50 cc geçen en baba scooterlar, rossi king 139 ve rmg b08. Bir de motolux efsane x sanırım, arkadaş aldı durmadan gezip duruyor epeyce memnun. Diğer konu yolda sorun çıkarma olasılığı en az olan Çin malı motor, bu konu hepsi için aynı, ihtimal hep yüksek.
O zaman da kendi ustan kendin olacaksın. Mesela benim scooter da koltuk bagaj tamamen takım dolu. Yedek kayış tan lokma takımına kadar ne ararsan taşırım.
Küçük hacım scootter ile uzun yol yapılmaz diyenleri de anlamiyorum. Evet ozellikle küçük lastik ve hafif kilo uzun yolda çok tehlike ama zaten böyle Bir scootter ile uzun yol yapacaksaniz kendinizi iyi geliştirin motoru iyi tanıyın.
10 15 yıldır hep 125 cc scooter ile yollara giderim, maksat gezmek ise keyfine varın. Ama 500 km yolu 8 saatte gidemedim diye stres yapacaksaniz bu iş size göre değil.
17.10.2020 21:00
M
Misafir
Alınacak motor Rmg b08 ve üstüne 50 cc geçen tanımam iki kişilik yokuş dinlemez, 100 cc var aksini iddia eden varsa söylesin?
24.11.2020 17:12
M
Misafir
Revolt rs5 volta kesinlikle tavsiye ederim iki kişi iyi çekiyor ve rahat 2 kişi sığıyor, dayanıklı ve seri motordur.
24.11.2020 17:13
M
Misafir
Rks Blazer XR 50 CC tavsiye ederim. Tabii kendi motorum gerçekten güzel motor. Ama şunu da ilave edeyim Çin menşeli bütün 50 CC ler artı eksi aynı kalite. Ama SYM Orbit 2 ve Yamaha Neos bunların dışında tabii ki. Birde Hero markasını tavsiye ederim. Güzel motosikletleri var.
24.11.2020 17:14
M
Misafir
Kuba xboss tercih ederim. Vitesli olmasi avantaj ve arazi lastigi takarsaniz offroad da da keyif verir. Yol ve tarlada bile iyi performansa sahip
24.11.2020 17:16
M
Misafir
Haftabaşı 50 cc motor alıyorum, aklımda kuba var farklı önerisi olan var mı?
16.02.2021 16:09
M
Misafir
hello. topic for me thanks kelly i found this web and i would to help you with evolution. i am from UAE ;D
09.01.2022 18:56
M
motosiklet
Hi, Kelly How can you help us?
09.01.2022 21:58

Giriş Yap / Üye Ol