🔍 🔔
Soru

Mondial x treme max 200 kullanan var mı?

28.03.2021 14:43 Soru Yazan: Motosiklet Sitesi
Mondial x treme maxx 200 kullanan var mi artisi eksisi nedir bilgilendirirseniz sevinirim

1 Cevap

M
Misafir
xtreme 200 değil ama 150sini arkadaşım almıştı 90 nı geçmez ve çok yüksek eğer kısa boyluysan binmesi zor ve arka fren kasnağı 5 6 ayda kırılmıştı. Dağlara çıkalım diye alacaksanız ben tavsiye etmem şase çok sağlam değil ama uzun boylu şehir içi kullanılacak ve lastikleri değiştireceksiniz alınabilir.
28.03.2021 14:44

Giriş Yap / Üye Ol