Herkeste yeni motosiklet alma merakı var mı?
Herkeste yeni motosiklet alma merakı var mı? Merak bir hastalığa döndü mü? Veya bunu değiştireyim yenisini alayım, her yıl değiştireyim diye düşünüyor musunuz?
Ne yazık ki bende de var. alasım değiştiresim geliyor.
Biz yeniyi ve teknolojiyi seven bir milletiz, bizde en yenisi olmalı, en iyisi bende olmalı takıntısı var.
Cevap yazmak için üye girişi yapmalısınız.