🔍 🔔
Soru

Herkeste yeni motosiklet alma merakı var mı?

22.09.2024 21:32 Soru Yazan: Bulent
Herkeste yeni motosiklet alma merakı var mı? Merak bir hastalığa döndü mü? Veya bunu değiştireyim yenisini alayım, her yıl değiştireyim diye düşünüyor musunuz?

10 Cevap

M
Misafir
Var hocam, en azından kendi açımdan konuşayım. güncelleyecem diye heryıl gereksiz krediye girerim zorlansamda öderim. Ama bir şekilde öder ve alırım. gelecek sene bu yeniden tekrarlar
22.09.2024 21:37
M
Misafir
Bende de var ama alacak para yok. zorlayınca alıyorum .)
22.09.2024 21:58
B
Bulent
Gerek var mı?
22.09.2024 22:15
M
Misafir
Bende alırım, değitirmediğim zaman huzursuz oluyorum. eskidi bu tribine giriyorum. Ama bir motorum var hiç değiştirmem. ikinci motorum devamlı değişir.
22.09.2024 22:28
B
Bulent
10 yıl üstü kullandığım motorumu hiç değiştirmedim. bence motorunu değiştirenlerdenim ama iki motor kullananlara ait bir durum sanıyorum. arada değiştirip memnun kalmadığım model olursa anında yeniden değiştirmeye çalışırım.
22.09.2024 22:30
M
Misafir
Var var almazsam bu makina eskidi, değiştiremedim diye sinirlerim bozuluyor?
22.09.2024 22:35
M
Misafir
Var hocam özellikle 1 yılı doldurunca satmaya kalkıyorum. nedenini bilmiyorum. hemen değeri düşecekmiş, elimde kalacakmış korkusuna kapılıyorum.
24.09.2024 01:31
U
ugur33

Ne yazık ki bende de var. alasım değiştiresim geliyor.

24.09.2024 11:36
M
Misafir
Var hocam var, çok severim yeni ambalaj sökmeyi, kokusunu vs
28.09.2024 22:09
B
Bulent

Biz yeniyi ve teknolojiyi seven bir milletiz, bizde en yenisi olmalı, en iyisi bende olmalı takıntısı var.

30.09.2024 12:34

Giriş Yap / Üye Ol