Misafir
Yazın uzun yol yapmak için bu 2 motor arasında kaldım. Ocak gibi alıp yazın kullanıp satacağım. Dediğim gibi yazın kullanacagim, kışın ve ilkbaharda haftada 1 anca kullanırım. Bunu kıstas alalım yorum yaparken.
Önceliklerim rahat olması, 115-120 gibi hızlarda stabil ve YORMADAN gidebilmesi, az yakması
Rx3i evo 250 abs
Xmax 250 abs
Sizce hangisi daha uygun olur? Başka marka model tavsiyelere açığım bütçe maksimum 32bin tl
M
Misafir
Bütçen müsait olsa v-strom 250 cc çok başarılı başını da ağrıtmayacak bir motosiklet
M
Misafir
Rx3i evo kullanma şansım oldu yüksek heybetli bir motor hissiyatı çok hoş bence alınabilir
M
Misafir
3 yıl önce belki.. ama şimdi aşırı derecede parça sorunu var. Uğur motorlu araçlar son 1 yıldır parça ithalinde sorunlar yaşıyor bence paran varsa yine hintli bak.
M
Misafir
hocam yani maddi olarak şuan 20 bin tl küsür var ama pulsar ns 200 bir kere kulandım bir sene kadar ondan başka bir model tercih etmeye çalışıyorum ama dedim gibi genellikle kamp uzun yol için kullanmak istiyorum
M
Misafir
uzun yol için touring modeller bakmanı öneririm. örnek olsun, bir suzuki inazuma alabilsen tadından yenmez
Cevabını Yaz
Cevap yazmak için üye girişi yapmalısınız.