🔍 🔔
Soru

50 CC motor sorunları

14.08.2020 18:15 Soru Yazan: Motosiklet Sitesi
Merhaba, viteslerle alakalı 1, 2, 3 cü viteslerde gidişi kalkışı iyi ama 4'e geçtiğinde motor gitmeye nazlanıyor, bazende yavaşlıyor, ne yapabiliriz? benim makina Motor next 50 100'lük yapmadım henüz ve 100cc'ye kendim çevireceğim, bunun sente ayarı falan nedir? sentil çakısı elimde var ve ayara getirmek için kam milinde işareti falan varmı?

31 Cevap

M
motosiklet
Hava ayarı yaparsan ve devirli kullanırsan o sorunu çekmezsiniz. 50 CC motosiklette çok iyi performans beklemeyin, olduğu kadar. Ama 100 cc'ye çevirince işler değişir. İyi sürüşler
14.08.2020 18:18
M
Misafir
Selamlar, kuba dragon 50 cc fakat 100 cc ye çevrilmiş. satın alacağım motor 8000 km'de, 4200 TL diyor. Sorunsuz bir motor, sizce alınır mı 4500 to bütçem var veya hangisini alayım?
14.08.2020 18:39
M
Misafir
Bu konuda forumun diğer bölümünde bilgi var ama ben söyleyeyim. Mondial revival en çok parçası ve servisi olan modeldir, altai 50 cc modelleri ise en sorunsuz makinalardır. Bir bakın, ikinci eli zaten o kadar eder ve kolay bulursunuz, kolay satarsınız. 
14.08.2020 18:42
M
Misafir
Merhaba, dragon 50 için lastik önerebilir misiniz rica etsem, en kalitelisinden istiyorum. Lastikler dublex oluyormuş. Yol tutuşu maksimum olması için hangi lastiği önerirsiniz?
15.08.2020 10:57
M
Misafir
Anlas iyidir, ben aldım ve lastiği dubleks olarak kullanıyorum. folkon magic motorum var, tavsiye ederim.
15.08.2020 10:58
M
Misafir
Pirelli, Michelin, bridgestone da lastikleri iyidir ama performans ve fiyat ürünü arıyorsan Anlas lastik almalısın. Çünkü
Yerli marka,
Tutulan ürün,
Motosiklet lastiği üretiminde Türkiye'de tek firma derim. İlk başta pek tutulmamış ama sonra kıymeti anlaşılmış.
15.08.2020 11:01
M
Misafir
Benim motorda kalkışta titreme var neden olur
15.08.2020 15:05
M
Misafir
Kalkışta ki sorun debriyaj ve baga sorunudur, titreme bundandır. Servise veya ustaya götürün motorunuzu. İyi günler
15.08.2020 15:07
M
Misafir
50cc motor almak istiyorum, bütçem 6500 tavsiye alabilirmiyim? Bursa ile civarı olabilir, şimdiden teşekkürler
15.08.2020 17:11
M
Misafir
Altai uma50 Kral pion Mondial revival Bunlar İyidir  
15.08.2020 17:12
M
Misafir
50 cc ile otobana girsek cezasi var mıdır?
16.08.2020 12:22
M
Misafir
Polis pek bakmıyor ama cezası var, yetersiz CC filan gibi birşey yazıyorlar, bağlanma riskini göze alıyorsan gir. Ben çok girdim sorun olmaz ama gişelerde köprüde plaka kapatmazsan hgs yoksa ücret plakaya yazarlar yeni ödedim.
16.08.2020 12:24
M
Misafir
Otobanda İster 70 ile git ister 100 ile ister 40 ile farketmez 49 cc motor otobana girmesi yasaktır. polis uygulamasına denk gelirsen ruhsata baktığı an bağlayabilir, insafiyetine kalmış trafik polisinin.
16.08.2020 12:25
M
Misafir
Paralı otoban bizlere yasaktır. Parasız şehirlerarası (D-100 gibi) yasak değil. Biz MOTORLU BİSİKLET kullanıyoruz.
16.08.2020 12:26
M
Misafir
altai misk 50 kullanıyorum ama 80 lik olduğu söyleniyor, 700 km yi geçtim. rodaj bitti, yağını değiştireceğim, triger kayışını continantal olarak değişmek istiyorum, karbüratör ayarı yaptırabileceğim bir yer var mı? Ankara Çankaya civarında olabilir . Motor yerli üretim ama parçaları Çin biliyorsunuz, buji değiştirmek gerekir mi, sağolun
17.08.2020 11:36
M
Misafir
Merhaba. Rks rico motorumu 80 cc ye yükseltmek için servis ile görüştüm. Ortalama 400 civarında bir maliyet çıkardı. Sizce değer mi? Garantiden çıkmaması için servise gittim. Önerileriniz nelerdir?
18.08.2020 08:17
M
Misafir
Selam, bende de rks rico 50 var, ben 5500 km de yaptırdım. Şimdi iyi ki de yaptırmışım diyorum. 350 TL ye yaptırdım, orjinal parça ve işçiliğe garantiden de çıkmadığı gibi yetkili serviste yaptılar, mükemmel ve  çok da iyi oldu. Yaptırdığın zaman anlayacaksın inan. Keşke daha önceden yaptırsaydım diyorum. İyi sürüşler
18.08.2020 08:21
M
Misafir
Bende de rico var, motoru ellenmedi, bu hali ile cok memnunum.
Rks blazer xr50 aldım, onu 100'luk yaptım
130 tl verdim parça için
İşçilik 100 tl kadar tutuyor
Bu 450 TL 600 TL 800 TL yazanlar var, karburatorune kadar değiştirdikleri için mi bu kadar yüksek fiyata çıkıyor? Değer mi o paraya bilmiyorum?
18.08.2020 08:29
M
Misafir
Hiç uğraşmayın bunlarla, sadece varyatörü torna yaptır. Kayışı iyi bir marka değiştir. YouTube da yaz çıkar karşına, bununla ilgili çok şey var. Şimdi hatırlamadım ismini ama baştan sona anlatıyordu.
18.08.2020 08:32
M
Misafir
arkadaşlar 50 cc motorumla aranıza yeni katıldım motorumda belli mesafe gittikten sonra radyotör suluğundan biranda su fışkırıyor. Nedir sebebi, ne olabilir yardımcı olabilir misiniz?
19.08.2020 14:39
M
Misafir
Biryerden hava alıyor ve kaynama yapıyor muhtemelen ve antifriz yerine sade su konmuş sanırım, kapak değişince ve antifrizli karışım konumca sorun kalmayacaktır. Veya kapak tam kapatılmamış olabilir, kontrol edin.
19.08.2020 14:41
M
Misafir
İkinci el sitelerde sıfırı 7.000-8.000 lira olan motorların 2-3 yıllık eskimiş ve km 7-8 binleri aşmış olanlarına 5.500-6000 yazanlara gıcık oluyorum. O fiyatı söyleyen adamlardan almayın. Gidip sıfır motor alın ama 2. el böyle fiyat verenlerden de almayın. Ellerinde kalsın makinaları.
20.08.2020 17:05
M
Misafir
Bence onları hiç düşünme Ramiz zaten o fiyatlara satamıyorlar. Öyle fiyatlar başlangıç sonra satamadıkları için fiyatlar 4.000 TL seviyesine iniyor. Yoksa senelerce bekler dururlar. Ben sıfır Mondial revival aldım mutluyum, sorunsuz makina.
20.08.2020 17:08
M
Misafir
Arkadaşlar, uygun fiyatlı 50 cc cup motor arıyorum yardımcı olursanız sevinirim.
20.08.2020 18:07
M
Misafir
Merhabalar, 2 sene önce 50cc küba ege aldım, ilk aldığımda çok pişman oldum, rampa çıkmıyor, tam anlamıyla 60 km'yi zor görüyordu. daha sonra toplamda 800 tl para harcadım, şimdi 120 km hızla motor bağırmıyor. en sert rampayı ve çok dik rampada 2. Viteste çıkıyorum, 2 kişi otobanda 120km 130km çok rahat gidiyor, yakıt çok düştü, km'de 10 kuruş kuruşuna kadar hesapladım. 6.40 tl benzin litre fiyatıyla 10 kuruş. ancak 2 senede çözdüm bu işi eğer aynı benim gibi şikayeti olan varsa motorundan bilgi verebilirim. şu anda motorumun zevkini tam alıyorum. hız güç ve uzun yol hepsi bir arada ama bi maliyetide oldu, isteyene bilgi veririm, hayat paylaşınca güzel. bu benim motorum mu yoksa başka motor mu dedirtiyor. Alıntı, 50 CC Motosiklet kulübü Arkadaşın yazılarını takip ediyorum, gerekli bilgileri buraya eklerim, iyi sürüşler
20.08.2020 23:20
M
Misafir
Motorum ışıklara gelince ve bazen yol kenarında yavaşlayınca stop edip duruyor, etrafa fazla ısı saçıyor ben farkediyorum, neden olabilir?  
20.08.2020 23:24
M
Misafir
Selamlar ısınma sorunu, Radyatör de antifiriz bitmiş ya da sadece su koymuş iseniz olur, belki termostat sorunudur ama az bir olasılık? Bir diğer olasılık motor yağını bi kontrol et? Veya değiştir. İyi akşamlar
20.08.2020 23:27
M
Misafir
Motorum 7 yıldır muayenesi yapılmamış ruhsatı kayıp şekilde kullanıyorum, bir an önce satacağım fakat borcu çok çıktığı için ya çekme belgeli yada men edip vereceğim. Hangi işlem daha mantıklı olur, yapılması gerekenleri söylermisiniz? teşekkür ederim.
09.01.2021 21:23
M
Misafir
duke 250 motorum vitesde ayağımla hareket ettirirken tık tık takılıyor boştayken yapmıyor neden olabilir zincire baktım bişey yok ama tam da bilmiyorum (giderken en ufak bir sorun olmuyor)
27.10.2021 16:55
M
Misafir
Güvenlik için galiba yan ayak açıkken vites atılmıyor bende de
27.10.2021 16:56
M
Misafir
İlk zamanlarda bendede bu sorun vardır. Işıkda beklerken debriyajı çekip vitesde beklerken gitmeye çalışıyodu motor debriyajı ayarlattım biraz daha rahatlamıştı baskıyı değiştirdim şimdi sade debrajı çekip stop halinde hareket edince ses geliyor
27.10.2021 16:57

Giriş Yap / Üye Ol