Misafir
Yüzde 25 kadar yakıt artışı olur, 1.8 yakıyor benimki 150cc, seninki 100'lukte 1.5 yakiyordur. Azıcık artacak tabi çok değil.
M
Misafir
CG bak derim, Mondial uag, MCT keyfine göre rks modelleri var 170'lik olan süperdir ben 3 yıldır kullanıyorum. Arkadaşa 160'lik aldık çok iyi uzun yol yapıyor.
M
Misafir
Benelli 125 bak kardeşim, rks iyidir ama bir benelli değil, kullandığım için söyledim, tartışmasız seri ve ses , performans alırsın.
M
Misafir
Benelli usta rks değil, parçalar şekilsiz, dayanıksız
Cevabını Yaz
Cevap yazmak için üye girişi yapmalısınız.