🔍 🔔
Motosiklet

Regal raptor dd 350 e-6 nasıldır

Ben yeni regal raptor dd 350 e-6 almayı düşünüyorum, 2012 model bu motor hakkında olumlu yada olumsuz geri dönüşleriniz bekliyorum, altında yorum olarak bekliyorum (yakıt, titreşim...

Regal raptor dd 350 e-6 nasıldır
Ben yeni regal raptor dd 350 e-6 almayı düşünüyorum, 2012 model bu motor hakkında olumlu yada olumsuz geri dönüşleriniz bekliyorum, altında yorum olarak bekliyorum (yakıt, titreşim, yedek parça, çekiş, konfor) aklınıza ne gelirse ? Salim

0 Yorum

Yorum Yaz

Yorum yazmak için üye girişi yapmalısınız.

Giriş Yap / Üye Ol