Giriş Yap



Marş basıyor ama motor çalışmıyorsa

Gilera marte 10

Marş basıyor ama motor çalışmıyorsa

Eğer motoru çalıştıramıyorsak sorun % 95 ateşleme sisteminden veya yakıt sisteminden kaynaklanır. % 5 diğer nedenlerden kaynaklanır ama nadir olarak görülür.

Bu durumda yapılması gerekenleri şöyle açıklayabiliriz;

1. Bataryanın kutup başları kirli yada gevşek olabilir.
2. Marş motoru normal şekilde motoru döndürebiliyorsa sorunu ateşleme sisteminde olabilir.
3. Benzin uzun süre beklediyse boşaltıp yeni benzin alınmalıdır
4. Akü zayıfsa (uzun süre çalıştırılmadıysa) değitirilmelidir

Benzinle çalışan bir motorun çalışması için üç temel gereksinimi vardır:

– Hava, yakıt karışımı,
– Ateşleme,
– Silindirlerde sıkıştırma (kompresyon).

ve sorun çoğunlukla da yakıt veya ateşlemedir.

Yapılması gereken
Marş yaptığınızda motor normal ilk çalıştırmalardaki gibi dönüyor mu? (Evet; Hayır)
Cevabınız ‘hayır’ ise, bir akü veya marş motoru probleminiz var demektir.

Önce farlarınızı yakınız. Parlak ve normal olarak yanıyorlar mı?
Parlak ve normal olarak yanmıyorlarsa, akünüz zayıf veya akü bağlantı sorununuz var demektir.
Akünüzü şarj etmeli veya başka bir araçtan kablo ile bağlantı yardımı almalısınız.

Marş yaparken farlarınız zayıflıyorsa, muhtemel problem akü, marş veya şasi topraklama kablosundadır.
Cevabınız ‘evet’ ise, bir yakıt veya elektrik/ateşleme probleminiz var demektir.

Marş yaptığınızda motor normal ilk çalıştırmalardaki gibi dönüyor fakat çalışmıyorsa, birçok muhtemel neden olabilirse de bunlar iki grupta toplanabilir:

Deponuzda yakıt bulunduğundan emin olmalısınız. Yakıtınız çok az ise, özellikle eğimli yollarda motora yeterince yakıt pompalanamayabilir.

Yakıtınız yeterli ise, muhtemel sorunlar,
– Tıkanmış yakıt filtresi,
– Tıkanmış yakıt enjektörleri
– Çalışmayan yakıt pompası veya bir elektrik/ateşleme problemidir.

Bu durumda yapılacak en doğru hareket, muhtemelen profesyonel yardım almaktır.

Motorunuz Stop Etti ve Çalışmıyorsa Muhtemel Sebepler
Islak yolda veya yağmurda sürdünüz veya motoru yıkadınızsa, motor kompartmanını açarak, distribütör, yüksek voltaj kabloları ve bujileri kontrol ediniz. Islanmışlarsa, kontak kapalı iken kuru ve temiz bir bez parçasıyla silin (böyle bir durumun etkisi genellikle motorun güç kaybı, düşük devirde tekleme biçiminde görülür)

(Kontak açıkken motora dokunmayın ve motorun sıcak olması ihtimaline karşı dikkatli olun.). Kurutma işleminin ardından, motorun boğulmuş olma ihtimaline karşı gaza sonuna kadar basarak yeniden marş yapın.

İlgili Yazılar

64 yorum

Popüler Yorumlar

Motor çalışmazken farlar, sinyaller falan çalışıyor ama kısık haldeler. Akü tam bitmemiş görünüyor. Marşa basınca sadece tık diye ses geliyor ama nafile. Ne yapmak gerekir, fikri olan var mı ?

Yoruma git

Tüm Yorumlar

bobıne gıden elektırık var ama bobın elektırık verımıyor ucu acıl yardım bobini yenı aldım yıne olmadı mıotor honda titan cg 125 2 adet bobıne giden kablodan yesılde eletkırık var sıyah kabloda yok olması gereken nedir ?

Yanıtlamak için giriş yapın

Statör,buji kablosu,beyin

Yanıtlamak için giriş yapın

bobıne gıden elektırık var ama bobın elektırık verımıyor ucu acıl yardım bobini yenı aldım yıne olmadı mıotor honda titan cg 125 2 adet bobıne giden kablodan yesılde eletkırık var sıyah kabloda yok olması gereken nedir ?

Yanıtlamak için giriş yapın

marş basiyor ateşleme yapmiyo 250 MCT

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  1 Kasım 2018 / 2:27 pm

Gaz verince motor çalışıyor gazı kesince motor kendini kapatıyorsa rolanti ayarını bi kontrol et

Yanıtlamak için giriş yapın
Halit Turhan  -  1 Şubat 2022 / 11:17 am

Arkadaşlar benim 3teker benzinli 250cc 5pişli motosiklet var sorun yaşıyorum marş basiyo ama çalışıyor servise gotursem çok uzak arabayla gotursem çok uzak ne yapmaliyim

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  1 Şubat 2022 / 11:24 am

Buji sorunu olabilir

Yanıtlamak için giriş yapın

Bujide ateşleme var

motosiklet  -  1 Kasım 2018 / 2:28 pm

Jikle çekip çalıştırmayı denedin mi? Hava ayarınıda bir kontrol et. Karbüratöre yeterli benzin geliyor mu bir kontrol et.

Yanıtlamak için giriş yapın
Halit Turhan  -  1 Şubat 2022 / 6:37 pm

Hepsini denedim olmadı buseperde marş motoru boşa donuyor

Yanıtlamak için giriş yapın

Hocam scoteer honda beatim var motorum mars basiyor ciklesi acikken istop ediyor gaz yemiyor sorun ne olabilir

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  20 Eylül 2019 / 6:07 pm

Bence karbüratörünü söktür temizlettir şamandırasını kontrol ettir.

Yanıtlamak için giriş yapın

Marşta tık yok nedendir?

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  21 Aralık 2019 / 3:01 pm

Sorunun büyük ihtimalle akü. Soğukken geç çalışma sebebi motor çalıştığında akü şarj oluyor ama akü ömrü bittiği için şarj kısa bir süre sonra bitiyor. Far vs. kısık halde çalışabilir. En boş akü bile aydınlatmayacak kadar da olsa farı yakabilir ama marş motoru çok daha fazla akım çektiği için çalışmayabilir.
Ayaktan çalıştırama sebebide çoğunlukla, daha önce hiç yapmadığındandır muhtemelen. Ama tekrar tekrar dene başarırsın sonra git aküyü değiştir.

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  21 Aralık 2019 / 3:03 pm

Akü bitmiş, yokuş aşağıya vurdur motoru, bilmiyorsan debriyajı sık aşağıya doğru sal kendini, anahtar açık olsun sonra sıkılı debriyajı bırak ve gaz ver ama aşırı gazla değil kontrollü olsun. Bunlarla çalışmazsa o akü tamamen bitmiştir ama bitikte olsa bu şekilde çalışır. Çalışmazsa başka sorun vardır. Diğer arkadaşa yazdığıma bak.

Yanıtlamak için giriş yapın

Kask tavsiyesi Caberg duke veya Nexx SX100, mont için richa airstream mont alınabilir, boomerang’da iyi bir mont’tur. Bulamazsan Yazlık olarak revit eclipse mont al veya Venom dahar mont güzeldir.

Yanıtlamak için giriş yapın

Motor çalışmazken farlar, sinyaller falan çalışıyor ama kısık haldeler. Akü tam bitmemiş görünüyor. Marşa basınca sadece tık diye ses geliyor ama nafile. Ne yapmak gerekir, fikri olan var mı ?

Yanıtlamak için giriş yapın

Aynı durum suan bende de var far korna herşey çalışıyor ancak motor çalışmıyor marşa basınca çıt çıt ses çıkıyor

Yanıtlamak için giriş yapın

Marş ve akü ile ilgili sorunu olanlar baksın

Ayak marşını iki kere yavaşça tatlı sert bir şekilde en dibe inicek kadar basın. 3. de kuvvetli ve sabit bir ivme ile yine dibe inicek kadar bastınızmı büyük ihtimal çalışıcaktır.
Bazen ayak marşı ile çalıştırmak sorun olabiliyor. Her basışta çalışmayabiliyor. Ama mutlaka çalışıcaktır.
Büyük ihtimalle akü zayıf.
Akü yaşlanmış olabilir.
Şarj etmede sıkıntı olabilir.
Tesisata uygunsuz ekleme yapılmış olabilir. ( daha güçlü far ampulü , halojen sis lambası vs gibi.)
Akü kutup başları gevşek olabilir.
Motor bloğuna bağlanan şasi kablosu gevşek olabilir..
Marş motorunda sorun olabilir.
Marş motoruna bağlanan artı kutup kaplosunda sorun olabilir.
Marş rölesinde yada bağlantılarında gevşeklik olabilir.
vs vs vs

Tık sesini duyuyorsan düğmeden şüphelenmene gerek yok.

Yanıtlamak için giriş yapın

Merhaba, honda kinetic 2000 model motorum var. Motorum marş basmıyor akü sağlam kontrol ettim. Kontak açıp marş bastığımda tik tak tik tak yapıyor. Ayak marşı ile bir seferde alıyor. Sizce marş motoru mu arızalıdır. Birde honda kineticlerde marş motoru nerede. Şimdiden teşekkür ederim.

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  18 Şubat 2020 / 7:33 pm

Marş motoru arıza vermiş, volan dişlisini çevirmiyor, değiştirmek gerekir.

Yanıtlamak için giriş yapın
motor calışıyor  -  7 Mayıs 2020 / 7:30 pm

slm. suzuki inturuder 250 cc 23 binde gayer temiz motosikletim var. ancak cözemediğim bi problemim var. size motorda neler değişti neler yaptım şöyle bi yazayım. 1 motosikletimde cin aküsü vardı belki aküden diye aküyü değiştirdim ve marka bi akü aldım. şarz edip motora taktım hemen calıştı. birkac gün sonra yine bağzen calışıyor bağzen calışmıyor. neyse bir gün 200 km uzaklıkta bir yere giderken çay icmek icin durdum daha sonra motora bindim ve marşa bastım haydaa marş yok akü bitmiş ve aşırı ısınmış sular dışarı cıkmış neyde akü iptal tabiki konjektörde iptal ( bozulmuş) neye bulunduüum yerde yeni bi akü alıp taktık ve orjinal deyil ama uyumlu bi konjektör bulduk yaktık. konjektöru test ettiğimizde değerler aynen şöyle. motor calışmazken akü değeri 12.3. . motor calışıyor değer 13.5 motor calışıyor 5000 devirde akü ve konjektör değeri 14. 5. neyse motor calıştı gidecek olduğum yere gittim geldim. şimde aküyü olcuyorum değerler yine ayni gayet normal amam motor yine kafasına göre bağzen calışıyor bağzen calışmıyor. buji yeni. hava filitredi yeni ve yemiz. sıpop ayarları yerine. yaptırmadığım tek şey hava ayarı. NOT AKÜYÜ ŞARZ EDİYORUM HEMEN CALIŞIYOR BİR GÜN SONRA YİNE AYNİ PROBLEMİ YAŞIYORUM. AKÜ DEĞERLERİ VE HER ŞEY NORMALSE. AKÜYÜ TAM DOLDURUP TAKINCA NEDEN CALIŞIYOR. CÖZEMEDİM GİTTİ

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  7 Mayıs 2020 / 8:49 pm

Sorun sargıda olabilir ve nereden şase yapıyorsa elektrikçi usta baksın o anlar.

Yanıtlamak için giriş yapın

Benim motorsiklet ramzey 100luk bir haftadır almisim ama arada bir marş almıyor uzun süre yatinca ancak çalışıyor acaba sorun nedir

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  2 Ağustos 2020 / 1:12 pm

Akü sorunu olabilir, akü tekrar dolduruyor ve alıyordur. Aküden yeterli elektrik gelmiyor, düşük kaldığı için çalışmıyor olabilir. Biraz şarja bağlayın aküyü, sonra tekrar deneyin bakalım yapacak mı?

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  2 Ağustos 2020 / 1:15 pm

Kontrol edilecek yerler, marş motoru, buji kabloları, buji başlığı pipo kırık mı, oksitlenme var mı? Bunlardan biri olabilir.

Yanıtlamak için giriş yapın

Merhaba kolay gelsin motorum mh drift 150 motoru yıkadm çalismiyor direk bujiyi kontrol etim ateşleme zayıfi ateşleme bobini aldım ateşleme çok güzel calisio ama motor calsmio yikadmda motorun karburatörune su gitmis olabilir dedim tahliyeyi actım benzin gayet güzel ondada sıkintı yok ama yinede çalsmadi kafayı yicem bujiyi soktum ondada atesleme var ama yine calsmio neyi yanlıs yapiorum

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  15 Eylül 2020 / 8:20 am

Akü başlarını kontrol, buji pipo kontrol, vurdurunca çalışıyor mu? Denediniz mi?

Yanıtlamak için giriş yapın
Ertan Ersunan  -  29 Ekim 2020 / 8:54 pm

Hocam ben motoru 10 gün önce sıfır aldım daha 140 km.de nmax 155, toplam 6 kere bindim bugün çalıştırayım dedim marşa bastım ses geliyor ama çalışmıyor. 7-8 kere denedim biraz gaz verdim sonunda çalıştı, 6-7 yerde durup denedim sonuç aynı marşa basınca çalışmıyor biraz gaz verince zoraki çalışıyor, yeni motor anlamadım neden böyle oldu. Servise götüreyim desem en yakını 250 km. Herhangi bir yere götürsem garantisi yanacak. Ne yapacağımı şaşırdım.

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  29 Ekim 2020 / 9:57 pm

Servis uzak ama garantisi bozulmaması için gitmek gerekiyor. Bujisini kontrol edin kolay ulaşılabiliyorsa. Elektrik sisteminde bir iletim sorunu olabilir. Ustaya gösterin belki basit birşeydir. Kablo veya akü bağlantısı sorunu olabilir, sonuçta yeni motor, fabrikasyon bir kusur yoksa sorun kolay giderilir. Herhangi bir usta baksın ama parça değişim, söküp takmalı bir işlem ise sadece servise yaptırın. Kontrol etsin.

Yanıtlamak için giriş yapın
Ertan Ersunan  -  30 Ekim 2020 / 7:22 am

Evet hocam servis işini düşünmeden almış bulundum bunun için pişman oldum, herhangi bir motorcuya götürsem garantisi bozulacak, ilerde parça falan değişecek olsa onların masrafını benim vermem gerekecek. Kitapçığında ayrıntılı tarifleri var ama benim yapacağım iş değil sanırım, dediğiniz gibi ustaya götürüp en azından bir fikir alayım umarım garanti kapsamı dışına çıkmadan halledilir. Daha kullanamadan soğudum motordan, olmazsa aldığım bayii tanıdık gelip götürsünler yaptırıp satsınlar ne yapayım. İlginize teşekkür ederim.

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  30 Ekim 2020 / 10:09 am

Hemen soğumayın, aslında çok performanslı, uzun yıllar dayanan bir model. Talihsizlik olmuş, basit bir nedeni olabilir servis halleder.

Yanıtlamak için giriş yapın
Ertan Ersunan  -  30 Ekim 2020 / 11:55 am

Yeni aldığım her şeyde bir talihsizlik oluyor zaten, dediğiniz gibi önce iyi bir tamirciye sorayım sonra aldığım yeri arayayım bakalım onlar ne önerecekler, garantiden çıkmaz diyebilecekler mi. Ya çıkacak ya alıp geri götürecekler zaten başka çare yok, yetkili servise sürekli gidip gelecek durumum yok maalesef.

motosiklet  -  30 Ekim 2020 / 1:15 pm

Benimde başıma geliyor, herşeyde olmasada kazık yediğim malesef oluyor. İşini tam yapmayan servis veya ustalar yüzünden zamanında çok para verip karşılığını alamadığım olmuştu. Şimdi sadece yetkili servislere, ustalara gösteriyorum. SOrumluluğunu alamayacak ustaların bu işi yapmaması gerekiyor. Garanti vermeyen yere götürmeyin, tamir ettirmeyin.

Ertan Ersunan  -  30 Ekim 2020 / 1:33 pm

Ben de sırf bu tamir ve servis işleriyle uğraşmamak için motorlu araç almak istemiyordum bisikletimle gayet mutluydum aslında elektrikli bisiklet veya atv düşünürken bir şekilde bunu almış oldum. Bulunduğum yer ilçe ne kadar iyi usta bulunur bilmiyorum olmadı şehre de giderim onu tanıdıklara sorayım. Çok fazla kurcalamadan halledebilecekleri bir şeyse yapılır değilse başka çözüm düşüneceğim artık.

motorum 150cc scooter ayak marşıyla çalıştırıyordum fakat şu aralar çalışmıyor bazen çalışıyor ama hemen istop ediyor bu neyden kaynaklı olabilir acaba biraz yardım edermisiniz

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  12 Ocak 2021 / 8:03 pm

Karbüratörün alt kısmında bir pislik, tortu gibi mi birsey vardır sanıyorum orayı temizleyin.

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  12 Ocak 2021 / 8:18 pm

subap ayarı, buji veya karbüratör temizliği yapınca 5-10bin km kafanız rahat olur.

Yanıtlamak için giriş yapın

Oncelikle vermis oldugunuz bilgilerden dolayi tesekkur ederim. Motorum 150 cbf dun aksam is donusu yagmurda cok islandim ve sabah mars basıyor fakat çalışmıyor. Buji kablosuna baktım ıslaklık yoktu. Başka hangi sebeplerden ötürü yapar. Nerelere bakmam gerekli ?

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  31 Ocak 2021 / 1:24 pm

Buji girişini ve çevresini tamamen kurutun

Yanıtlamak için giriş yapın
Deniz kahveci  -  20 Mart 2021 / 9:20 pm

Merhaba ustam 100 cc arora motorum var 60 km geçmiyor çekişi düşük tüm bakımları yapıldı karbiratör flan temizlendi filtreler değişti. Aynı. Dün motorumu arkaşıma verdim jigle ve fuel vanası ile oynamış 100 150 metre kadar gidince motor stop etmiş daha çalışmamış neden yapabilir

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  20 Mart 2021 / 10:30 pm

facebook gurubuna gelin arkadaşlar ustalar filan var, en iyi onlar yanıtlar

https://www.facebook.com/groups/motosikletsitesi

Yanıtlamak için giriş yapın

Öncelikle merhaba arkadaşlar benzer bir konuda yaşadığım sıkıntıyı paylaşmak istedim herkesin bildiği gibi ateşleme sistemi kontrol ediliyor hatta bobini de kontrol ettim daha doğrusu bu işin ucuna kadar elektrik geliyor bugün ucundaki kılcam şase de görüyorum ancak yine de marş bastığı halde bir türlü ateşleme tam gerçekleşmiyordu çok garip bir şekilde çalışır gibi görünen bujinin arızalı olduğunu anladık bujiyi değiştirdik ve sorun tamamen çözüldü halbuki projenin tüm fonksiyonları düzgün görünüyordu ve ateşlemeside düzgün görünüyordu çalışıyor gibi görünüyordu yani

Yanıtlamak için giriş yapın

Merhaba. Yuki casper 50cc marş motoru yeni değişti, akü sıfır, bujide sorun yok, yağ filtresi tıkalı değil. Marş alıyor ama zor çalışıyor. 2 3 dakika marş basınca çalışıyor. Uzun süre yol yaptıktan sonra marş basıyorum hemen çalışıyor, ama 1 saat boşta dursun çalışmıyor. Dışardan bi aküyle takviye yapıldığında ise ilk marşta çalışıyor. Biraz karmaşık oldu ama, 3 motorcu baktı sorunu çözemedi. Üzerindeki aküyü başka motora taktım onda çalışıyor

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  13 Mayıs 2021 / 9:52 pm

Sensör küflenmiş veya deforme olmussa ateşlemiyi bir yapar bir yapmaz yaptığı zaman motor çalışır. Eğer sorun bundan değilse sebep büyük ihtimalle yakıt tertibatındadır. Pislik gelmiş bi yerleri tıkıyordur diye düşünüyorum.

Yanıtlamak için giriş yapın

Mondial 125 kt. Marş basıyor fakat çalışmıyor. Ayakla çalışıyo. Bezini yeni. 1 gün önce çok güzel çalışıyor du

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  7 Haziran 2021 / 11:07 am

Marş alacakmış gibi yapıyor mu?

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  7 Haziran 2021 / 11:08 am

Marş düğmesinin devreye girebilmesi için, kontak anahtarı
pozisyonunda, debriyaj levyesi basılı konumda olmalıdır.

Marş düğmesini bir seferde 5 saniyeden fazla basılı tutmayın, marş düğmesinin uzun süre basılı
tutulması elektrik sisteminde istenmeyen arızaların oluşmasına neden olacaktır

Yanıtlamak için giriş yapın

Arkadaşlar öncelikle selamlar benim 3teker benzinli 250cc motosiklet im var marş motoru boşa donuyor ama motoru dondurmuyor volanin uzerinde ki dişliyi çeviriyor her motosiklet tamir videoları atiyorlar ama onü malesep anlatmiyorlar ben marş motoru çalışıyor ama motor calişmiyoe diyorum ama onlar marş motoru tamir vide oynatiyrlar

Yanıtlamak için giriş yapın

Arkadaşlar selamlar ederim mesela marş motoru normal çalışıyor Baska ne sorunu olabilir

Yanıtlamak için giriş yapın
Halit Turhan  -  1 Şubat 2022 / 6:47 pm

Bilgi almak için yazmiyorum kusuruma bakmayın birde volan dişlisi neden boş donuyor neyapmaliyim

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  1 Şubat 2022 / 8:24 pm

Dişliden olma ihtimali çok düşük. Büyük ihtimalle sorunun, marş dişlisini ileri ittirip volana hareket vermesini sağlayan bir röle var o arızalanmıştır. Onu değiştirince sorun çözülür.

Yanıtlamak için giriş yapın

Yağ değişmeden önce motorum çalışıyodu yağını deyiştikten sora marşa vurdum çalıştıktan 4 saniye sora istop etti marş vuruyo ama çalışmıyo neden olabilir kawasaki ninja 250 sl

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  4 Şubat 2022 / 8:53 pm

İlk çalıştırmada nasıl, tekleme oluyor mu?

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  4 Şubat 2022 / 9:12 pm

Akü durumu nasıl? Yağ ile pek ilgisi yok gibi görünüyor. Bizim facebook gurubunda ilglli arkadaşlara sorun daha hızlı çözüm bulurlar.

https://www.facebook.com/groups/motosikletsitesi/?multi_permalinks=1875218335994897

Yanıtlamak için giriş yapın
Halit Turhan  -  10 Şubat 2022 / 12:18 pm

Arkadaşlar benim 3teker benzinli 250cc 5pişli motosiklet var sorun yaşıyorum marş basiyo ateşleme yapiyor ama motor calişmiyoe sorun ne olabilir

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  10 Şubat 2022 / 12:21 pm

Yapılması gereken kontroller

1. buji, çıkartıp yeniden takın, kabloları kontrol edin, çalıştırın
2. marş motorunun üstündeki kabloları kontrol edin
3. sensör varsa kontrol edin

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  10 Şubat 2022 / 12:23 pm

Hiçbiri işe yaramıyorsa bizim face gurubuna gelin arkadaşlar yardımcı olur

https://www.facebook.com/groups/motosikletsitesi

Yanıtlamak için giriş yapın
cemilcan  -  22 Mart 2022 / 8:07 pm

gazyagi ile temizleyiseniz sorun olmaz ama buyuk ihtimal ya zincir bol ya da bir sekilde bozdun 🙂 baska zincirle dene ses gelmezzse zinciri al tak o yüzden olma ihtimali büyük

Yanıtlamak için giriş yapın

honda cbx 250 motorum var. geçen gece yolda giderken istop etti. ilk hiç marş almıyordu marşa basınca motor taşağından çat çat ses geliyordu. onu değiştirdim, sonra kömürü bitmişti onu değiştirdim bütün elektirik aksamı gözden geçirdim. hava filtresi karburatör hepsini temizledim. buji değişti şimdi motor marş alıyor ama çalışmıyor .sorun nerde olabilir ? elektirik her yere gidiyor elektirikte sıkıntı yok

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  3 Ağustos 2022 / 3:51 pm

Yapılacak herşeyi yapmışsınız

Yanıtlamak için giriş yapın

Aynen bu sorun başımın etini yedi kaç gündür, gitmediğim usta kalmadı, deneriz bakam ne olcak

Yanıtlamak için giriş yapın

motorun marşı zor dönüyor bazen yarım turda takılı kalıyor neden olabilir akü sağlam marş motoruna baktım oda sağlam, nedir sorun sizce

Yanıtlamak için giriş yapın
motosiklet  -  18 Şubat 2024 / 4:28 pm

Marş rublesi sorunu olabilir, ona baktırın

Yanıtlamak için giriş yapın

Başka Yazı Yok