Ambulans Yarış Pisti'ne Girerek İki Kazaya Neden Oldu
126 mil ile giderken karşısına çıkan Ambulansı gören motosiklet sürücüsü, kazaya neden olmamak için pist dışına direksiyonunu...
Ambulans Yarış Pisti'ne Girerek İki Kazaya Neden Oldu
126 mil ile giderken karşısına çıkan Ambulansı gören motosiklet sürücüsü, kazaya neden olmamak için pist dışına direksiyonunu kırıyor. Bir süre
pist dışında hakimiyeti sağlamaya çalışan motosiklet sürücüsü, direksiyon hakimiyetini yitirince kaza geliyor.
Pist aslında yarışlar için kullanılıyor, yani herkesin girebileceği ve yarışabileceği bir pist değil. Dışarıdan herhangi bir bağlantısı olmaması gerekiyor fakat Ambulans nasıl olduysa piste girerek karşıya geçmeye çalışıyor, bu sırada
pistte sürüş yapan diğer motosiklet sürücüleri karşılarında Ambulansı görünce kaza kaçınılmaz oluyor.
200 km/h hızla seyreden motosiklet sürücüsünün yapacağı tekşey pist dışına çıkmaz ve kazadan kaçınmak oluyor.
13 gün önce youtube'dan paylaşılan görüntülerde Ambulans şoförü ve motosiklet sürücülerinin sağlık durumu hakkında bir bilgi yok.
Kazadan sonra motosikletlerin durumu paylaşılmış


0 Yorum
Yorum Yaz
Yorum yazmak için üye girişi yapmalısınız.