


18 Mart Çanakkale Motosiklet Derneği yöneticisi Muharrem Yazgılı, "Yılın ilk etkinliği ‘Şehitlere Saygı Sürüşü' oluyor. Sonrasında ise diğer etkinlik ve festivaller başlıyor. Her yıl giderek büyüyen etkinliğimize bütün motosiklet tutkunlarını bekliyoruz" diyerek herkesi bilgilendirmiş oldu.
fotoğraflar: ishak yauz, facebook
0 Yorum
Yorum Yaz
Yorum yazmak için üye girişi yapmalısınız.