125 cc motor tavsiyeleri

by motosiklet
4 sene ago
3834 Views

125cc motorlar denilince bir çok motosiklet modeli ortaya çıkacaktır. A1 ehliyet ile sürebileceğiniz 125cc motosikletler başlangıç motosikleti için fiyat ve performans olarak en iyi seçeneklerdir. Hem şehiriçinde hem de şehirdışında kolay kullanımı açısından tercih edilmektedir. A1 ehliyet sınırı 11 kw – 14.7 beygir olup, bunun üstü motosiklet modeli trafikte ceza yemeniz demektir. Biz bu yazımızda size en iyi 30 adet 125cc motor modellerini paylaştık. Yamaha R125, Yamaha MT 125, Honda CB125, Honda CBR125, Kawasaki Ninja 125, Suzuki GSX_R 125, Yamaha WR125X, Honda CRF 125, 125 cc Scooterların tümü, 125 cc commuter motosiklet modellerin tümü A1 ehliyet ile kullanılabilir. Şimdi örnekleri ile açıklamalarına geçelim.

1- YAMAHA YBR 125

Sınıfının en iyilerinden yakıt tüketimi cimrisi, gidişi ve teknolojisi diğerlerinden bir adım önde ama fiyatı diğer 125cc’lere göre pahalı. Parça fiyatları biraz tuzlu o yüzden bazı motorcular Honda motorlara ilgi gösteriyor.

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

133
Kimler Neler Demiş?

69 Comment threads
64 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
25 Comment authors
  Subscribe  
En Yeniler Eskiler Beğenilenler
Bildir
Anonim

A2 ehliyet ile 600 cc, A ehliyetle sınırsız, A1 ehliyetle 250 cc’ye kadar, M ehliyet ile 50cc’ye kadar kullanılabilir kısa ve net bilgi

Gaffar

16 yasındayım ehliyetime uygun spir tarzı motorlar hangileri acaba?

Sevil

A1 ehliyetim var boyuma uygun kullanabileceğim (cbr125r dışında) motorlardan birkaç örnek verebilir misiniz (1.60)

Mehmet

O zaman Sen Naked Alacaksın MT – 125 Ve KTM Duke 125 Olabilir.

Mert

Msx kısa boylular için çok uygun

ali

Boyuma uygun motor hangisidir bilgilendirirseniz sevinirim 16yaşındayım 1.75 boyum var

[…] Başlangıç motoru spor model ve tavsiye istiyorsanız linke bakın – http://www.motosikletsitesi.com/125-cc-motor-tavsiyeleri.html yok ben başlangıç yaptım zaten diyorsanız – 250 cc ve 300cc motor tavsiyelerine […]

Trrek

Kısa boylu insanlar mı duke tercih ediyor… anlamadım

aprilla rs 125

16 yaşında aprilia rs 125 kullanabilirmiyim

Olgun

125 cc motor
125 lik motor markaları
125 cc motor fiyatları
125 lik motorlar fiyatları
125cc motor sahibinden
125cc motor ehliyeti
125cc scooter

tüm önerileri bulmak için buradan yararlanabilirsiniz, elinize sağlık, o kadar çok örnek paylaşmışsınız 2 gündür inceliyorum, sonuna varmak ancak bugünü buldu.

Olgun

google’da aratınca 125cc motor ve tavsiyesi ilk önce sizin site çıkıyor, zaten 90bin kişinin girmeside bu yüzdendir

Samet duran

Kardeşim yeni kanuna göre a1 ehliyeti 11. 1 kilowatt yani 11 beygire kadar kullanabilecek miş ben yzf r125 alıcam ama o 14 beygir gücünde çevirmeye yakalanmam ceza yermiyim yada bişey derler mi

Anonim

11Kw 15 hp ediyor zaten

[…] dolduranlar ehliyet kursuna giderek almak için başvurabilirler. A1 Ehliyet Motorları ise bu linkten bakılabilir (önerileri ve tavsiyeleri) ve inceleyebilirsiniz. A1 ehliyet yaşı yukarıda […]

Oğuzhan Seviler

Teşekkürler elinize sağlık

Lidya Nasser

Bizi haberdar edin lütfen, emailimiz sizde var

TMF Moto

Benzin, Vergi, Sigorta + Ek vergiler

Kerim Ünsal

Eninde sonunda alacağım bende bir motosiklet

Deniz Türker

Herkesin bir tarzı var

Kızıl Motor

Eyvallah güzel yazı

Bursa Enduro

Yazılar güzel, teşekkür

Nigar Altıova

Neden olmasın

İbrahim enes

16 yaşında başlangıç olarak sıfır motor mu almam iyi olur yoksa ikinici el mi?

Hasan demirci

ikinci el al, mesajı geçen sene yazmışsın belkide çoktan alıp biniyorsundur. iyi sürüşler

Cem Hikmet Yar

Ekpiman önerisi istiyorum, spor model, mont, kask, eldiven, dizlik, bot ama sonra alıcam

Yusuf Usta

LS2 vector kask, axxis model kasklarda güzel, cms kasklara bak bütçene göre alırsın. Mont venom, dizlik iyi olsun zandona al, bot en uygun fiyatlı rockwell markalarda var. Eldiven için revit, spidi, vexo yine bütçene göre alabilirsin.

İbrahim Enes

Suzuki GSX R125 nasıl bi motor

Kayseri Motor Grubu

Bir motosiklet gurubumuzu sitenizde paylaşabilirmiyiz.

hasan dursun

Fotoğraf gönderebiliyormuyuz size

ÜStün alper

GÖnder hemen yaıynlıyorlar

Oğuzhan Seviler

Bir 125cc sürücü olarak 250cc motora geçmek istiyorum, nedir öneriler

Motorcu Çocuk

Benzin artmasa artık diyenler

Ela Işıklar

Spor kask için 1400 tl kadar param var ne alabilirim.

Kemal özel

Benzin artmasa artık diyenler

ÜStün alper

Benzin zammı son bulsun gönüller aşka doysun

Oylum Bilge

Spor kask önerisi istiyorum, 1300 tl bütçem var

BMW 800GS

Motor almaktan vazgeçenler +1

Cem Hikmet Yar

Bir 125cc sürücü olarak 250cc motora geçmek istiyorum, nedir öneriler

hasan dursun

Motor almaktan vazgeçenler +1

Beril Haser

Eyvallah hocam

Cevat Genç

Forum kanalınıza üye oldum, teşekkürler yazıcam

Motorcu Abi

16bin tl Spor motosiklet önerisi istiyorum.

Yadigar Nur

Forum kanalınıza üye oldum, teşekkürler yazıcam

Barış Tünay

Touring için motor giyim tam ekipman tavsiyesi verin, yeni aldım

Elif Bilge Uzun

Yazılar güzel, teşekkür

Oğuzhan Seviler

Benzin artmasa artık diyenler

Tezcan AfrikaTWN

19bin tl’ye kadar spor model önerisi istiyorum

CBR250

Nevşehirde kışları zor geçiyor o yüzden aldığım 250 cc cbr için lastik önerisi istiyorum.

Hitthe Road

600cc spor motosiklet için hangi ehliyet gerekiyor?

Nigar Altıova

Fotoğraf gönderebiliyormuyuz size

Beril Haser

Kros kask tavsiyesi verecek var mı?

KAWA250

Ekipman tavsiyesi istiyorum, naked model, mont, kask, eldiven, pantolon

Bursa Enduro

Ek bilgi için email göndersem?

Kadıköy MT

Motor almaktan vazgeçenler +1

Yadigar Nur

Ek bilgi için email göndersem?

Cem Yılmaz Er

Siteye ek fotoğraf atabiliyormuyuz.

Peugeot Moto

Kros kask tavsiyesi verecek var mı?